Resort rolnictwa zapłacił TVP i Polskiemu Radiu 5,7 mln zł. Kampanie także w „M jak miłość” i „Pytaniu na śniadanie”

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w odpowiedzi na interpelację poselską podało, że w ub.r. przeznaczyło 5,7 mln zł na kampanie w mediach publicznych. 3,9 mln zł trafiło do Telewizji Polskiej, m.in. za obecność wątków o rolnictwie ekologicznym w „Pytaniu na śniadanie” i „M jak miłość”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Resort rolnictwa zapłacił TVP i Polskiemu Radiu 5,7 mln zł. Kampanie także w „M jak miłość” i „Pytaniu na śniadanie”
Minister rolnictwa i rozwoju wsi Henryk Kowalczyk, fot. TVP Info

W ub.r. najdroższą kampanią Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Telewizji Polskiej była akcja „Kupuj świadomie Produkt Polski”, w ramach której spoty emitowano w TVP1, TVP2 i TVP Info. Kosztowała 560 tys. zł.

Powyżej 100 tys. zł resort zapłacił też TVP za:- spot „Kupuj Świadomie Produkt Ekologiczny” nadawany w TVP1, TVP2 i TVP Info (400 tys. zł),- spot „Wypoczywaj w Polsce ‐ Odpoczywaj na wsi” emitowany w TVP1 i TVP2 (330 tys. zł),- kampanię „To się opłaca” w TVP1 (323 tys. zł),- spot „Silna wieś, silna Polska” pokazywany w 16 kanałach TVP3 (302,8 tys. zł),- spot „4P ‐ nie marnuj żywności” w TVP1, TVP2, TVP Info (250 tys. zł),- spot o Funduszu Gwarancji Rolnych w TVP1,TVP 2,TVP3 i TVP Info (249,1 tys. zł),- kampanię „Naszą rolą silna Polska ‐ razem tworzymy bezpieczny grunt” w TVP1, TVP2 i TVP Info (244 tys. zł)- wątek o rolnictwie i produkcji ekologicznej w „Pytaniu na śniadanie” (240 tys. zł),- akcję o rolnictwie i gospodarce żywnościowej w „Magazynie Rolniczym” w TVP1 (238 tys. zł),- kampanię o rolnictwie i produkcji ekologicznej „Magazynie Rolniczym. Rolnictwo ekologiczne” w TVP1 (204 tys. zł),- wątki o tradycji, dziedzictwie i regionalnych produktach kulinarnych w „Kulinarnych Potyczkach” w TVP3 Regionalna (198 tys. zł)

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ministerstwo-zdrowia-kampanie-ile-zarabia-telewizja-polska-polskie-radio,7169674732087425a ##

Ponadto ministerstwo wydało 60 tys. zł za obecność tematu rolnictwa i produktów ekologicznych w serialu TVP2 „M jak Miłość” oraz po 50 tys. zł wątek oznaczenia „Produkt Polski” i przekazu kampanii „4P ‐ nie marnuj żywności” w „Pytaniu na sniadanie”.

Więcej akcji w rozgłośniach regionalnych niż centrali Polskiego Radia

Na ogólnopolskich antenach Polskiego Radia resort rolnictwa przeprowadził dwie kampanie: w Jedynce o ubezpieczeniach rolniczych (za 227,7 tys. zł) oraz o programie „Poznaj Dobrą Żywność” w Jedynce, Trójce, Czwórce i Polskim Radiu 24 (za 158 tys. zł) oraz

Natomiast w 17 rozgłośniach regionalnych Polskiego Radia przeprowadzono pięć akcji:- materiały o Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 (za 319,2 tys. zł),- audycje o rolnictwie, rozwoju wsi i rynkach rolnych (za 249,6 tys. zł),- spot „Naszą rolą silna Polska” (za 222,3 tys. zł),- spot „Silna wieś, silna Polska” (za 167,1 tys. zł),- spot o ubezpieczeniach rolniczych (157,3 tys. zł).

Żadne z kampanii ministerstwa w TVP i Polskim Radiu nie były realizowane z wykorzystaniem bezpłatnego czasu antenowego na akcje społeczne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online