SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwugłowy sprzedawca reklamuje nowe smaki Mirindy (wideo)

PepsiC wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty smakowe napoju Mirinda: arbuzowy i ananasowy. Wspierająca to kampania reklamowa, przygotowana przez agencję BBDO Warszawa, obejmuje siedem europejskich rynków.

Article

W rozpoczętej właśnie kampanii pojawia się postać nietypowa, ale pasująca do pełnej humoru i szalonych pomysłów marki Mirinda. Jest to dwugłowy sprzedawca, dzięki dwoistości swojej natury opowiadający z przekonaniem o zaletach każdego z wariantów smakowych, nie mogący jednak samodzielnie zdecydować który ze smaków: soczysty ananas czy orzeźwiający arbuz jest lepszy.

W ramach akcji na stronie Mirinda.pl każdy może oddać głos na wariant smakowy, który bardziej przypadł mu do gustu, tym samym zwiększając szansę smaku na pozostanie na rynku także po zakończeniu letniego sezonu.

Kreację kampanii - obejmującej siedem krajów Europy Środkowej i Wschodniej, w tym Polskę - przygotowała agencja BBDO Warszawa. Działania w internecie realizuje agencja Deloitte Digital, media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD.

Również rok temu konsumenci Mirindy mogli zdecydować, który z sezonowych, letnich smaków trafi do regularnej sprzedaży. Wtedy w reklamach gruszkowego smaku Mirindy pojawili się CyberMarian i Aga Grzelak.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dwugłowy sprzedawca reklamuje nowe smaki Mirindy (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dzień gorącego lata
skojarzenia z bliźniakami syjamskimi-jakaś nieudana ta reklama,wręcz żałosna,przykra-odechciało mi się mirindy
21 9
odpowiedź
User
zażenowany
Dokładnie, ta reklama jest żałosna i byłem mocno zażenowany gdy ujrzałem ją w kinie przed seansem. Pierwsze skojarzenie z Abigail & Brittany Hensel.
14 8
odpowiedź
User
Grrrr
Wnerwiająca reklama, na dodatek leci cały czas...
11 8
odpowiedź
User
Kasia
To najgorsza reklama Jaką obecnie puszczają w TV. Tragedia.
11 8
odpowiedź
User
degustator
Niestety po degustacji obu smakach "Mirindy" zarówno ananas jak i arbuz w smaku przypominają "TANIE" pseudo orezady to jakas masakra nic nie czujesz poza smakiem przesadzonego słodzika i substancji słodzących .jednymk słowem g... NAJGORSZA JAKA W ŻYCIU PROBOWALIŚMY. Polecam Fante shokata:)
12 8
odpowiedź