SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trwa kampania kanału Mixtape. „Szukamy oglądalności”

Poświęcony muzyce hip hop kanał Mixtape prowadzi kampanię reklamową, której celem jest dotarcie do nowych widzów. W jej pierwszym etapie muzyczna stacja jest promowana za pośrednictwem nośników umieszczonych na tylnej części autobusów m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi i Szczecinie.

Reklama Mixtape na warszawskim autobusie (fot. Adrian Gąbka)Article

Mixtape informuje potencjalnych widzów, że jest dostępny na kanale 722 lub 797 w ofercie sieci kablowej UPC.  Na nośnikach pojawiają się też hasła „100 % hip hop” oraz „Gramy najwięcej rapu”.

- Na razie są to tylko autobusy, ale planujemy jeszcze kampanie outdoorowe do końca roku, jeśli chodzi o billboardy. Na pewno za chwilę kampania pojawi się w radiu w kilku trochę mniejszych miejscowościach. Szukamy oglądalności, więc spróbujemy znaleźć podatny grunt, żeby faktycznie zdobyć widzów -  informuje Wirtualnemedia.pl Sebastian Błaszczykiewicz, wiceprezes SandBoxMedia, nadawcy Mixtape.

Firma sama przygotowała kampanię. W Warszawie, gdzie obecnie nośników kanału jest najwięcej,  potrwa ona na pewno do końca października z możliwością przedłużenia w listopadzie. – Kupiliśmy badania dotyczące outdooru i wychodzi na to, że nawet 3 tysiące oczu w godzinie jest w stanie reklamę na tyle autobusu zobaczyć. W stolicy postaraliśmy się, żeby były widoczne w całym mieście. W innych miastach przede wszystkim tam, gdzie działają operatorzy, którzy mają nasz kanał w ofercie – tłumaczy wiceszef SandBoxMedia.

Mixtape działa od ponad 2 lat

Kanał Mixtape wystartował 18 września 2020 roku. W ofercie można znaleźć teledyski z gatunków typu hip-hop, gangsta rap i reggae. Stacja pokazuje zarówno nowe teledyski, jak i klasyki gatunku. Niedawno informowaliśmy, że dyrektorem kreatywnym stacji został Filip Rudanacja, dziennikarz związany wcześniej z Radiem Eska, MTV Polska, radiową Czwórką, TVP i Eska.TV.

Z danych Nielsena wynika, że W lipcu 2022 roku kanał Mixtape miał 0,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+ i 0,09 proc. w 16-49. Za sprzedaż reklam w kanale odpowiada TVN Media. Kanał w ofercie UPC jest dostępny od lutego br. Ponadto wchodzi w skład oferty serwisów streamingowych Play Now, GoNet.TV oraz sieci kablowej Toya.

Dołącz do dyskusji: Trwa kampania kanału Mixtape. „Szukamy oglądalności”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DrVictór
W 2010 r. kiedy to Filip był postacią radiową w fajnym duecie z Dużym Pe, to by ta kampania "zażarła".

Dziś w dobie wszechobecnej muzyki w streamingu nie ma to wcale znaczenia ile oczu popatrzy na tę planszę. A zwłaszcza na hip-hop grany głównie pod operatorów kablówek.
odpowiedź
User
kolis
Właśnie się dowiedziałem, że takie coś istnieje xd
odpowiedź
User
Jan
Parząc na oglądalność to nawet pracownicy stacji tego nie oglądają.
odpowiedź