SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mleko Łaciate w nowych, ekologicznych opakowaniach

Marka Łaciate (Mlekpol) wprowadza nowe opakowania kartonowe, które w 89 proc. zostały wykonane z materiałów pochodzących z surowców odnawialnych. Dodatkowo, w całości nadają się do recyklingu.

Article

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Łaciate wprowadza nowe opakowania swojego mleka. To certyfikowane pod kątem wykorzystywania surowców ze źródeł odnawialnych kartony, które w całości nadają się do recyklingu. Materiały z których zostały stworzone w 89 proc. pochodzą ze źródeł odnawialnych – karton z drzew, a części plastikowe (folia i zakrętka) stworzono na bazie etanolu z trzciny cukrowej.

Nowe opakowania mleka Łaciate

Surowce pochodzą z odnawialnych certyfikowanych plantacji. To uprawy stworzone specjalnie w tym celu, zatem rośliny wykorzystane do wytworzenia opakowań mogą później odrosnąć, wszystko odbywa się na odpowiedzialnie zarządzanych i regularnie kontrolowanych uprawach. Emisja CO2 pochodząca z produkcji nowych opakowań mleka Łaciate została zredukowana o 19 proc., w porównaniu ze standardowym kartonem na mleko.

Dzięki wprowadzeniu opakowań z Tetra Brik Aseptic 1000 Edge Plantbased LightCap 30 Biobased, uniknie produkcji 564 ton tradycyjnego plastiku rocznie.

Po zużyciu produktu opakowanie Łaciatego wystarczy zgnieść i wyrzucić do żółtego pojemnika przeznaczonego na tego typu surowce. Są one następnie wykorzystywane m.in. do produkcji chusteczek papierowych, opakowań zbiorczych czy mebli.

- Opakowanie Tetra Brik Aseptic 1000 Edge zbudowane jest z materiałów pochodzenia odnawialnego (tzw. plant i bio-based), zarówno jeśli mowa o samym opakowaniu, jak i jego zamknięciu. Cieszy nas, że nasz klient, Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, zdecydował się na tak ważny i innowacyjny krok w trosce o środowisko naturalne i edukację konsumentów - podkreśla Mauricio Contreras, dyrektor marketingu w firmie Tetra Pak.

Wprowadzeniu nowego opakowania towarzyszy kampania digital i OOH.

Leo Burnett Warszawa przygotowała kampanię informującą o nowym opakowaniu. Agencja odpowiada za koncept kreatywny i realizację materiałów do kanałów digital (w tym animowane banery) oraz na nośniki reklamy zewnętrznej (OOH). Za przygotowanie strategii mediowej i zakup mediów odpowiada Wavemaker.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mleko Łaciate w nowych, ekologicznych opakowaniach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl