Mlekpol klientem 38 Content Communication

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie została klientem agencji 38 Content Communication.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mlekpol klientem 38 Content Communication

W ramach nawiązanej współpracy agencja będzie odpowiedzialna za komunikację produktową, komunikację korporacyjną, media relations, a także działania CSR i doradztwo komunikacyjne.

Strategię komunikacji po stronie Mlekpol realizują Małgorzata Cebelińska (dyrektor handlu) i Dorota Grabowska (marketing manager).

Za działania strategiczne 38 Content Communication odpowiadają Katarzyna Życińska (CEO) oraz Martyna Solińska (corporate PR & strategy director). Działaniami korporacyjnymi zajmują się Justyna Giers (PR manager), Marcin Ścigała (senior consultant) oraz Nikodem Chudzik (consultant).

PR produktowy tworzą dwa zespoły - pierwszy z nich prowadzony przez Agnieszkę Cieślarek (PR manager) ze wsparciem Alicji Kosmalskiej (senior consultant), oraz drugi team, którego liderem będzie Aleksandra Trzcińska (PR manager) ze wsparciem Moniki Majewskiej (PR consultant).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mlekpol-reklamuje-sie-w-show-masterchef-junior ##

Strony nie podają szczegółów podpisanej umowy.

Mlekpol ma w portfolio takie marki jak Łaciate, Milko, Mazurski Smak, Maślanka Mrągowska, Rolmlecz, Białe, Mleko Zambrowskie, MiLate, Happy Barn, Milcasa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"