SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mlekpol klientem 38 Content Communication

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie została klientem agencji 38 Content Communication.

Article

W ramach nawiązanej współpracy agencja będzie odpowiedzialna za komunikację produktową, komunikację korporacyjną, media relations, a także działania CSR i doradztwo komunikacyjne.

Strategię komunikacji po stronie Mlekpol realizują Małgorzata Cebelińska (dyrektor handlu) i Dorota Grabowska (marketing manager).

Za działania strategiczne 38 Content Communication odpowiadają Katarzyna Życińska (CEO) oraz Martyna Solińska (corporate PR & strategy director). Działaniami korporacyjnymi zajmują się Justyna Giers (PR manager), Marcin Ścigała (senior consultant) oraz Nikodem Chudzik (consultant).

PR produktowy tworzą dwa zespoły - pierwszy z nich prowadzony przez Agnieszkę Cieślarek (PR manager) ze wsparciem Alicji Kosmalskiej (senior consultant), oraz drugi team, którego liderem będzie Aleksandra Trzcińska (PR manager) ze wsparciem Moniki Majewskiej (PR consultant).

Strony nie podają szczegółów podpisanej umowy.

Mlekpol ma w portfolio takie marki jak Łaciate, Milko, Mazurski Smak, Maślanka Mrągowska, Rolmlecz, Białe, Mleko Zambrowskie, MiLate, Happy Barn, Milcasa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mlekpol klientem 38 Content Communication

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl