SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mobilne reklamy zyskują

W IV kwartale minionego roku, około 78 milionów amerykańskich konsumentów, stanowiących ponad 30 procent mobilnych użytkowników, widziało lub słyszało reklamę na swoim telefonie komórkowym.

Mobilne reklamy zyskują

Najwięcej badanych - 17 procent - spotkało się z mobilną reklamą w postaci wiadomości SMS - informuje serwis Adweek, powołując się na badanie firmy Gfk/NOP Research.

Następne w kolejności były: wiadomości MMS (9 procent), WAP (8 procent), mobilne wideo lub telewizja (5 procent) oraz mobilne radio (3 procent).

Z badania wynika, że mobilnymi użytkownikami jest obecnie ponad 250 milionów Amerykanów. Spośród usług typu non-voice, najczęściej korzystają oni z wiadomości SMS (140,8 miliona), wiadomości MMS (88,7 mln), mobilnych gier (70,4 mln), mobilnego internetu lub WAP (66,6 mln), mobilnego wideo lub telewizji (18,1 mln) oraz mobilnego radia (8,3 mln).

Wśród marek, których mobilne reklamy zapamiętali respondenci, znalazły się m.in.: Verizon, AT&T, Motorola, BlackBerry, Fox, MTV, Coke, Pepsi, NFL, Nike, Chevrolet, Yahoo i McDonalds.

źródło: Adweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mobilne reklamy zyskują

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl