SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Modę na sukces” ogląda już tylko 915 tys. widzów w TVP1

W obecnym sezonie „Modę na sukces”, gromadzącą kiedyś miliony widzów, ogląda w TVP1 tylko 915 tys. osób. W stosunku do analogicznego okresu ub.r. opera mydlana straciła aż 460 tys. oglądających. Serial daje Jedynce trzecie miejsce w rynku.

serial „Moda na sukces”

serial „Moda na sukces”

Średnia oglądalność serialu „Moda na sukces” w okresie od 3 września do 25 października br. wyniosła 915 tys. widzów, co przełożyło się na 12,70 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz tylko 6,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Amerykańska opera mydlana na antenie TVP1 emitowana jest w dni powszednie o godz. 16.30. Najchętniej oglądany jej odcinek w bieżącym sezonie wyemitowano 20 września br. Zainteresował on 1,13 mln widzów.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. telenowela straciła ok. 460 tys. widzów. Wówczas „Modę na sukces” oglądało bowiem 1,38 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 19,40 proc. i 11,05 proc. Emitowana była ona wtedy też o 16.30, ale w marcu br. na kilka miesięcy przeniesiono emisję serialu na godz. 11.00. Obecnie nadawane tam są nadal powtórki serialu - śledzi je 250 tys. widzów, a udział TVP1 wynosi 7,75 proc. i 3,96 proc.

Jedynka w paśmie emisji „Mody na sukces” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem jest Polsat, który emituje „Malanowskiego i partnerów” -  jego udział plasuje się na poziomie 21,92 proc. Drugie miejsce zajmuje TVN („Rozmowy w toku”; 17,02 proc.). Gorzej od Jedynki wypada tylko Dwójka (seriale fabularne; 7,83 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVP1 przegrywa już z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami.

„Moda na sukces” kręcona jest od 1987 roku, a TVP1 pokazuje ją od 1994 roku. Produkcja opowiada o losach rodziny Forresterów, właścicieli domu mody z Los Angeles oraz ich krewnych i znajomych.


Trzy topowe odcinki „Mody na sukces”

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
20-09-2012113276314,90%8,32%
13-09-2012109433013,29%6,95%
12-09-2012107336213,93%6,75%


  Oglądalność serialu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Polsat158010021,92%22,18%
TVN122690017,02%18,87%
TVP1-Moda na sukces91541012,70%6,86%
TVP25641117,83%8,74%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Modę na sukces” ogląda już tylko 915 tys. widzów w TVP1

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sd1111
nie doczekali zakończenia :(
odpowiedź
User
znudzony
Podziwiam oglądających, ja nie potrafiłem przebrnąć więcej niż trzy minuty. Szkoda wzroku.
odpowiedź
User
cmk
Wiele jest powodów tego spadku, ale w większości to wina TVP1:

- "odchodząca" widownia
- kombinowanie z porą emisji (16:00, 16:30, 14:30, 11:00)
- bałagan w emisji (w czasie premiery czasem puszczają powtórkę)
- niepotrzebne przerwy wakacyjne w tasiemcu o przedłużającej się masakrycznie fabule...
odpowiedź
User
Maria
A ja tam wolę Modę na sukces od naszego badziewia typu Ranczo, Ojciec Mateusz itp!!!!
odpowiedź
User
ksionc
Telewizja publiczna umiera. Niech jej ziemia lekką będzie :(
odpowiedź