Monika Kochanowska w MPG Media Planning

Monika Kochanowska objęła stanowisko Group Account Directora w domu mediowym MPG Media Planning, gdzie będzie zarządzała jednym z czterech team'ów klienckich.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Do tej pory obowiązki GAD w tym zespole pełnił Tomasz Ramza, który od kilku miesięcy zajmuje stanowisko Dyrektora Mediów. Tomasz Ramza będzie teraz odpowiedzialny za koordynację działań całej agencji w zakresie  planowania, zakupu mediów oraz negocjacji, oraz będzie koordynował pracę dla niektórych Klientów agencji.

Monika Kochanowska pracowała poprzednio w  Starcomie na stanowisku Account Director. Wcześniej przez blisko pięć lat związana była z Initiative Warszawa. W swojej dziesięcioletniej karierze pracowała z takimi klientami jak: Coca-Cola, Fiat, PTK Centertel i Unilever.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu