Moody's: rating 'Ba3' dla obligacji Cyfrowego Polsatu

Agencja ratingowa Moody's Investors Services przyznała ostateczny rating 'Ba3' dla obligacji wyemitowanych przez spółkę zależną Cyfrowego Polsatu, poinformowała firma w raporcie giełdowym.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Zarząd spółki Cyfrowy Polsat informuje, że agencja ratingowa Moody's Investors Services  przyznała ostateczny rating 'Ba3' dla niepodporządkowanych obligacji zabezpieczonych o wartości 350 milionów euro z terminem zapadalności w 2018 r., które zostały wyemitowane przez Cyfrowy Polsat Finance AB (publ), szwedzką spółkę w pełni zależną od Cyfrowego Polsatu w dniu 20 maja 2011 roku" - czytamy w raporcie.

Cyfrowy Polsat przeprowadził ofertę obligacji w maju tego roku. Wtedy Moody's przyznała emisji wstępny rating Ba3 a agencja S&P 'BB-'.

Pozyskane środki spółka  przeznaczyła na spłatę swojego zadłużenia wynikającego z niepodporządkowanego zabezpieczonego kredytu pomostowego, z którego środki zostały wykorzystane do częściowej spłaty kwoty należnej z tytułu nabycia Telewizji Polsat.

Cyfrowy Polsat miał 76,40 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2011 roku wobec 86,13 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 402,78 mln zł wobec 374,00 mln zł rok wcześniej.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu