„Mozaika przygód” - Cersanit promuje się wśród sprzedawców

Rusza program partnerski Grupy Cersanit skierowany do sprzedawców. Akcję pod hasłem „Mozaika przygód” przygotowała agencja Albedo Marketing.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczętym właśnie programie partnerskim Grupy Cersanit sprzedawcy detaliczni mogą zdobywać punkty, a następnie wymieniać je na premie pieniężne – przelewane na specjalne karty płatnicze – lub nagrody, m.in. wyjazd do Laponii. Celem akcji pod hasłem „Mozaika przygód” jest wsparcie sprzedaży produktów Cersanit i Opoczno. W programie wykorzystywane są specjalny serwis internetowy, katalog, mailingi, infolinia, a także system SMS-owy udzielający automatycznych odpowiedzi na niektóre pytania związane z bieżącym uczestnictwem.

grafika

„Mozaika przygód” jest zaplanowana do końca bieżącego roku. Akcję przygotowała i wdrożyła agencja Albedo Marketing, która zdobyła to zlecenie w przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"