"Możliwości i problemy w marketingu eksportowym”

A1 Agencja Reklamowa, działając we współpracy z międzynarodową agencją Nexxus, rozpoczyna badania rynku pod hasłem "Możliwości i problemy w marketingu eksportowym”.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Podobne badania prowadzone będą przez sieć agencji Nexxus w całej Europie wśród firm, których działalność zorientowana jest na eksport.

Powód?  Europa staje się rynkiem bardzo trudnym, coraz bardziej złożonym, a jej wielokulturowe społeczeństwo wymaga elastyczności  przy planowaniu strategii marketingowej firm, chcących wejść ze swoją ofertą na ten rynek.

Europa oferuje firmom zorientowanym na eksport olbrzymie możliwości, lecz również przynosi olbrzymie zagrożenia, stąd też konieczne jest dążenie do lepszego wykorzystania potencjału firmy oraz eliminacji możliwie jak największej ilości błędów przy opracowywaniu strategii zaistnienia na nowych rynkach.

Badanie prowadzone będzie we współpracy z redakcją Marketingu przy Kawie.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski