SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,5 mln Polaków w aplikacji biletowej mPay. Rekordowy zysk właściciela

Liczba użytkowników aplikacji mPay, służącej m.in. do kupowania biletów do komunikacji publicznej, przekroczyła poziom 1,5 mln. Spółka mPay w ub.r. przy wzroście przychodów o jedną trzecią osiągnęła rekordowy zysk netto w swojej historii.

O przekroczeniu poziomu 1,5 mln użytkowników swojej aplikacji mPay poinformował w zeszłym tygodniu. Na koniec lutego br. tych użytkowników było 1,49 mln, a rok wcześniej 1,2 mln.

Natomiast na koniec 2021 roku z aplikacji korzystało 714,6 tys. osób, a na koniec 2020 roku - 456,6 tys.

W mPay 300 tys. aktywnych użytkowników

- Liczba 1,5 mln użytkowników to ogromny sukces dla mPay. Fakt ten jest też potwierdzeniem, że strategiczny zwrot w kierunku superaplikacji fintechowej był słusznym wyborem, ponieważ Polacy potrzebują narzędzia, które ułatwia codzienne funkcjonowanie. Dziś pracujemy nad tym, aby aplikacja mPay towarzyszyła naszym rodakom w różnych codziennych sytuacjach, żeby konsumenci korzystali swobodnie z kilku funkcji w ciągu dnia. Ta strategia jest odpowiedzią na ogromne zaufanie, jakim obdarzyli i cały czas obdarzają nas nasi użytkownicy - komentuje Andrzej Basiak, szef mPay.

Z kolei liczba aktywnych użytkowników, czyli logujących się do aplikacji chociaż raz w ciągu 30 dni, w grudniu ub.r. wynosiła 273,4 tys., a przed rokiem było ich 305,8 tys.

mPay służy przede wszystkim do zakupu biletów komunikacji miejskiej (w ponad 130 miejscowościach), a także biletów na przejazdy dalekobieżne, płatności za parkowanie (w ponad 70 miastach) i za przejazdy autostradami.

Ponadto aplikacja oferuje m.in. przelewy bankowe i między użytkownikami, zakup ubezpieczeń komunikacyjnych i turystycznych oraz zasilane kart prepaid, kont na platformach streamingowych i gamingowych czy kart podarunkowych.

Rekordowe wpływy i zysk mPay

Spółka mPay w ub.r. osiągnęła rekordowe wyniki finansowe w swojej historii. Jej przychody zwiększyły się o 33,2 proc. do 36,34 mln zł.

Przy wzroście kosztów operacyjnych o 32,1 proc. do 35,4 mln zł mocno w górę poszła rentowność: zysk EBITDA z 1,02 do 1,4 mln zł, zysk operacyjny z 415 do 704 tys. zł, a zysk netto ze 152 do 278 tys. zł.

Przy kursie 0,77 zł w czwartek przed południem kapitalizacja mPay wynosiła 52,3 mln zł. Prze minione 12 miesięcy akcje spółki staniały o 22 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,5 mln Polaków w aplikacji biletowej mPay. Rekordowy zysk właściciela

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl