SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MTV: Antidotum na "Idola"

Telewizja MTV organizuje nowy konkurs, mający być antidotum na mnożące się programy typu "Idol"

"Breaking Point" nastawiony będzie nie na fabrykowanie kolejnych gwiazd popu, ale na pomoc szerzej nieznanym zespołom w dotarciu do masowej publiczności - informuje Interia.pl.

Program powstaje we współpracy z przedstawicielami wytwórni Island Records, którzy przemierzają wzdłuż i wszerz brytyjskie kluby w poszukiwaniu interesujących młodych wykonawców.

W przeciwieństwie do "Idola", nie będzie tu jurorów pastwiących się nad potencjalnymi gwiazdami, ani głosowania publiczności za pomocą sms-ów.

Widzowie "Breaking Point" będą mogli natomiast przyjrzeć się szczegółowo drodze, jaką początkujący artysta musi przejść zanim usłyszy o nim świat. Będą więc pokazane spotkania z przedstawicielami wytwórni płytowej, sesje nagraniowe, kulisy kręcenia teledysków i wywiady z mediami.

Punktem kulminacyjnym programu będzie wydanie singla z utworem któregoś z bohaterów.

Pierwsza edycja "Breaking Point" ma ruszyć w maju. Znajdą się w niej m.in. norweski zespół skate-punkowy, amerykańska formacja rockowa oraz żeńska grupa z Irlandii.
2004-04-08
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji:

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl