SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MTV stawia na materiały z social mediów (wideo)

MTV Polska wprowadziła nową oprawę antenową. Jej elementami są materiały stworzone przez artystów i widzów, którzy udostępniają je w mediach społecznościowych wraz z hashtagiem #MTVBump.

Article

Istotą projektu #MTVBump jest połączenie świata internetu i linearnej telewizji. Stacja w jego ramach zachęca widzów do umieszczania swoich materiałów wideo wraz z hashtagiem #MTVBump w takich serwisach społecznościowych jak Instagram,  Vine i Twitter.

- Następnie nasz system zbiera te materiały, są one analizowane pod kątem kontekstu kulturowego i lokalnego, a później opublikowane na stronie mtvbump.com i przygotowane do emisji na antenie MTV - mówi Agnieszka Krakós-Gorący, manager ds. PR w Viacom International Media Networks Polska. Materiały od widzów kanał wykorzystuje w ramach swojej nowej oprawy antenowej.

Aby zachęcić fanów stacji do udziału w projekcie własne materiały do emisji w MTV Polska stworzyli tacy artyści jak Rixton, Shawn Mendes, Tori Kelly, Grumpy Cat, Bros Being Basic czy Martin Garrix.

Wkrótce stacja ma udostępnić kolejne narzędzia ułatwiające widzom kreowanie materiałów do pokazania na jej antenie.

Partnerem MTV przy opracowaniu strategii, kreacji i technologii projektu jest firma B-Reel Creative.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MTV stawia na materiały z social mediów (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Umarłemu to kadzidło już nie pomoże.
odpowiedź
User
wkw
Jak można było zepsuć taki kanał muzyczny. Ta marka już niewiele znaczy. Jeszcze kilka lat pokolenie się wymieni i ten znaczek nie będzie nic znaczył. Dobrze, że chociaż obcięli dolną część loga (Music Television) bo nie ma ta marka nic wspólnego z tym, co było w latach 90 (MTV Europe).
odpowiedź
User
K
Lata 90-te nie wrócą, muzyczne kanały TV umarły jak nieme kino. Dajcież spokój ze swoimi sentymentalnymi, starczymi jękami…
odpowiedź