SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„50% taniej!” przez cztery miesiące w promocji Multimedia Polska

Operator Multimedia Polska startuje z nową promocją „50% taniej!”. W ramach tej oferty usługi internetu, telefonii i telewizji są dostępne przez cztery miesiące w cenie niższej o połowę.

Propozycja Multimedia Polska skierowana jest zarówno do nowych klientów jak również do aktualnych abonentów, którzy dokupują usługi. I tak za pakiet obejmujący internet (do 150 Mb/s) z telewizją w opcji StartBox - przez pierwsze 4 miesiące klient zapłaci 34,99 zł (po okresie promocyjnym 69,99 zł). Pakiet SuperBox i internet (równe 150 Mb/s) kosztuje 39,99 zł (po promocji - 79,99 zł), a internet 300 Mb/s plus telewizja cyfrowa SuberBox to koszt 42,49 zł przez pierwsze cztery miesiące, później - 84,99 zł.

Operator przygotował również dodatki dla abonentów, którzy zdecydują się na promocję - m.in. bezpłatny dostęp do platformy Multimedia GO, do prasy online w usłudze Publico (przez 14 dni), do sześciu miesięcy bezpłatnego dostępu do muzycznej platformy streamingowej TIDAL czy głośniki JBL.

Oferta „50% taniej!” będzie reklamowana  w biurach obsługi klienta Multimedia Polska, na outdoorze (siatki wielkoformatowe, billboardy) ora w internecie (bannery).

Od lutego br. Multimedia Polska jest częścią Grupy Vectra. W 2018 roku grupa kapitałowa Multimedia zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 645,93 mln zł. Jej zysk operacyjny zmalał z 92,39 do 49,2 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 1,81 do 66,46 mln zł, głównie wskutek 100,76 mln zł kosztów finansowych. Operator miał wówczas 725,9 tys. klientów korzystających z 1,7 mln jednostkowych usług (RGU), z tym 943,5 tys. usług telewizji, 509,7 tys. internetu i 248 tys. telefonii.

Dołącz do dyskusji: „50% taniej!” przez cztery miesiące w promocji Multimedia Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
Nic nowego, ta kablówka jest beznadziejna do dziś. Mieliśmy nadzieje, ze cos się zmieni po przejęciu przez Vectra, ale po kilku miesiącach nadal takie czerstwe pseudopromocje. Drogo, malo, interfejs do którego nie można się przyzwyczaić po pol roku codziennego korzystania. Nikt kto nie musi tego nie bierze, ale są miasta w Polsce gdzie są tylko oni.
odpowiedź