SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mundialowe bramki w kampanii 4Move

W prowadzonej obecnie kampanii napoju 4Move wykorzystywane są bramki piłkarskie. Niestandardowe instalacje przygotowały firmy See me Advertising i Equinox.

Wykorzystanie bramek piłkarskich w kampanii reklamowej napoju izotonicznego 4Move wynika z faktu, że cała akcja – rozpoczęta przed kilkoma dniami – przebiega pod hasłem „Sport jest wszędzie” (więcej). Bramki ustawiono w ruchliwych punktach największych miast, m.in. na przystankach, w których brakuje miejsc siedzących. Takie instalacje mają nawiązywać do trwających obecnie mistrzostw świata w piłce nożnej, przyciągając uwagę młodych i aktywnych ludzi.

Bramki przygotowała firma See me Advertising, a za ich rozstawienie odpowiada dom mediowy Equinox. Kreacją całej kampanii 4Move zajęła się agencja reklamowa TBWA, a produkcją reklam – studio Tank Production. Działania będą prowadzone do połowy lipca.

Dołącz do dyskusji: Mundialowe bramki w kampanii 4Move

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karolina Kowalczyk
Equinox odpowiada za strategie mediową kampanii; koncepcję, a nie rozstawienie bramek :) Realizacja pomysłu (produkcja, rozstawienie) zajmuje się See Me - Propaganda.


odpowiedź