Nowy program muzyczny TVP2 ma tylko 350 tys. widzów. Hitem odcinek z Kayah

Średnio 346 tys. widzów oglądało emitowane na antenie TVP2 koncerty z cyklu „Muzyka na dobry wieczór” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Największą widownię zgromadził występ Kayah, najmniejszą – Feel.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Nowy program muzyczny TVP2 ma tylko 350 tys. widzów. Hitem odcinek z Kayah
Kayah podczas koncertu z cyklu (screen: YouTube/Bądźmy Razem. TVP)

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków cyklu koncertów „Muzyka na dobry wieczór” emitowanych w piątki o 20.55 (od 8 marca) w TVP2 wyniosła 346 tys. osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 2,93 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy koncert, którego gwiazdą była Kayah. Śledziło go średnio 411 tys. osób. Najmniej – ten z 22 marca, z udziałem zespołu Feel. Oglądało go 295 tys. widzów.

grafika

Każdy odcinek „Muzyki na dobry wieczór” to koncert w całości poświęcony jednej gwieździe. To zarazem powrót do - dawno niepraktykowanej w telewizji - monograficznej formy prezentowania twórczości wybitnych artystów. Artyści przypomnieli swoje największe przeboje i najnowsze utwory, opowiadali, jaki był kontekst i okoliczności powstawania piosenek, jakie wydarzenia oraz emocje ich inspirowały, a także jakie znaczenie w ich życiu oraz karierze miały poszczególne utwory.

Autorką scenariusza i reżyserką cyklu jest Beata Szymańska-Masny. Podobny cykl koncertów też pod nazwą „Muzyka na dobry wieczór” TVP 2 emitowała w 2020 roku.

jsx
Autor artykułu:
jsx
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej