SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

3,6 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2018/2019. TVP2 zdecydowanym liderem

Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2018/2019 oglądało średnio 3,60 mln osób. Produkcja dała Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 45,29 mln zł.

Fot. Artrama Article

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.50, w okresie od 5 września ub.r. do 29 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 3,60 mln osób, co przełożyło się na 23,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,82 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 12 grudnia ub.r. Zgromadził on przed telewizorami 3,93 mln oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serial stracił 280 tys. widzów - wówczas śledziło go 3,88 mln osób, co przełożyło się na 25,33 proc. udziału w 4+, 20,35 proc. w 16-49 oraz 21,73 proc. w 16-59.

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajął TVN, który emitując wtedy gł. teleturniej „Milionerzy”, osiągał 11,24 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. muzyczny program „Śpiewajmy razem. All Together Now” i filmy fabularne; 6,70 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym mecze piłki nożnej; 5,55 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była stacją pierwszego wyboru.

Wpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w sezonie 2018/2019 wyniosły 45,29 mln zł. W analogicznym okresie rok wcześniej były one niższe - 39,67 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 3,6 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2018/2019. TVP2 zdecydowanym liderem

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa
Jedyny porządny serial w TV
16 7
odpowiedź
User
Wierny widz
Jedyny porządny serial w TV

Bo jest najbardziej oglądanym o tej porze??Ja wolę o tej porze jakiś film sobie(np. takie filmy,jak "Vanilla sky" - wspaniała,wzruszająca opowieść o życiorysie takim bogaczu) obejrzeć, niż jakiś serial medyczny, gdzie są same nudy-zero akcji.Seriale medyczne to jest coś tak gorszego, jak np. serial "The good doctor", gdzie się nic dosłownie nie dzieje poza leczeniem ludzzi.Jeśli się (to tylko moje zdanie) ktoś ze mną nie zgadza, niech powie czemu.Krótko powiem, nie wiele można spodziewać po takich serialach medycznych - NUDY i wg mnie ludzie oglądają ten serial,ponieważ o tej porze nie ma nic do oglądania, a jeśli już to "Śpiewajmy razem",ale i tak nie ma rewelacji.No cóż, musi w TV coś lecieć.Pozdr.
4 13
odpowiedź
User
Funfer
Jedyny porządny serial w TV

To chyba Rancza nie oglądałaś...
12 10
odpowiedź
User
Seba
Aż się prosi by producenci tego serialu za Klan się wzięli
5 4
odpowiedź
User
Bartosz
To nie te czasy jak kiedyś widzowie lubią oglądać Na Wspólnej cały czas liderem 2 i 2,5 miliony widzów
2 5
odpowiedź