3,9 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zmiażdżyła konkurencję

Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2017/2018 oglądało średnio 3,88 mln osób. Produkcja straciła widzów względem poprzedniego sezonu, ale i tak dała Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 39,67 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
3,9 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zmiażdżyła konkurencję
Fot. Artrama

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.45, w okresie od 30 sierpnia 2017 roku do 30 maja 2018 roku. Średnia widownia premierowych odcinków serialu w tym okresie wyniosła 3,88 mln osób, co przełożyło się na 25,33 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 20,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,73 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek pokazany 8 listopada ub.r. Zgromadził on przed telewizorami 4,35 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-m-jak-milosc-sezon-2017-2018,7171445505906305a ##

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym paśmie zajął TVN, emitujący wówczas końcówkę „Na Wspólnej” i teleturniej „Milionerzy”, a jego udział wynosił 11,23 proc. Trzecia była TVP1 (gł. widowisko „Wielki test” oraz mecze piłki nożnej; 8,40 proc.), a czwarty - Polsat (gł. nowe randkowe show „Umów się ze mną. Take me out” i filmy fabularne; 7,36 proc.).

Również wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 była bezkonkurencyjna.

grafika

Wpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w sezonie 2017/2018 wyniosły 39,67 mln zł. W analogicznym okresie rok wcześniej były one niższe, ale „Na dobre i na złe” liczyło wówczas jeden odcinek mniej - uplasowały się na poziomie 31,49 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Nowe odcinki „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 będzie można oglądać w jesiennej ramówce 2018 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-maj-2018-polsat-liderem-hity-seriale-tvp2,7171445087443073a ##

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji