SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najlepiej zapamiętana reklama

Dom mediowy Macroscope OMD Poland ogłosił pierwsze nominacje Macroscope Awards za I kwartał 2006 roku.

Nominacje do Macroscope awards:

Telewizja:  
1. Plus GSM (kabaret Mumio),
2. Heyah,
3. Era.

Prasa:
 1. Plus GSM,
2. Heyah,
3. Media Markt         

Radio:
1. Media Markt,
2. Heyah,
3. Plus GSM

Outdoor:  
1. Media Markt,
2. Plus GSM,
3. Heyah

- Macroscope Awards to wyróżnienia dla najlepiej zapamiętywanych kampanii reklamowych.  Co tydzień pytamy 340 respondentów o zapamiętane reklamy. Podsumowując wyniki pierwszego kwartału Macroscope OMD ogłasza nominacje do nagrody głównej - najlepszej kampanii reklamowej roku. Co kwartał przyznajemy nominacje w 4 kategoriach: reklamy telewizyjnej, prasowej, radiowej i outdoorowej. Pod koniec roku zwycięzcy konkursu Macroscope Awards otrzymują nagrody - Ibisy - podano w komunikacie.

Dołącz do dyskusji: Najlepiej zapamiętana reklama

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl