SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najlepszy w historii wynik Trójki. Radio Maryja w górę o 43 proc.

RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego, mimo spadku - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Początek 2011 r. był tymczasem udany dla PR III i ... Radia Maryja.

fot. photegenica

fot. photegenica

RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w okresie grudzień 2010 - luty 2011 - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku RMF FM straciło jednak 1,34 punktu proc. (25,51 proc.). Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które straciło 0,13 punktu proc. (15,86  proc.) a na trzecim Program I Polskiego Radia (spadek z 12,97 proc. do 12,44 proc.).

Czwarte miejsce przypadło dla Programu III Polskiego Radia, który w ciągu roku zwiększył swój udział w rynku radiowym o 1,44 punktu proc. (8,78 proc.). PR III zanotował tym samym najwyższy wynik od 2001 roku, czyli od momentu gdy prowadzone są badania rynku radiowego w Polsce.

Na piątym miejscu uplasowało się Radio Maryja, które dynamicznie zwiększa swój udział w rynku. W ostatnim roku, radio którym kieruje o. Rydzyk, zyskało 43 proc. (2,65 proc.).

Udział w rynku radiowym grudzień :
luty 2011
grudzień :
luty 2010
grudzień :
luty 2009
grudzień :
luty 2008
grudzień :
luty 2007
Radio RMF FM 25,51% 26,85% 24,39% 23,00% 22,50%
Radio ZET 15,86% 15,99% 16,86% 19,00% 19,40%
Jedynka - Program 1 PR 12,44% 12,97% 12,74% 12,90% 13,60%
Trójka - Program 3 PR 8,78% 7,34% 6,61% 5,70% 6,00%
Radio Maryja 2,65% 1,85% 2,03% 2,40% 2,10%
Radio TOK FM 1,55% 1,03% 1,18% 1,10% 0,90%
ESKA ROCK [2] 1,33% 1,45% 0,87% 0,20% -
Dwójka - Program 2 PR 0,67% 0,71% 0,60% 0,50% 0,60%
CHILLI ZET [2] 0,46% 0,45% 0,24% 0,00% -
Czwórka Polskie Radio 0,38% 0,18% 0,11% 0,30% 0,40%
Radio PiN 0,22% 0,15% - - -
n= 21033 21056 23289 23067 23074

 



Dane o rynku radiowym za ostatni rok.

Udział w rynku radiowym grudzie :
luty 2010
marzec :
maj 2010
czerwiec :
sierpień 2010
wrzesień :
listopad 2010
grudzień :
luty 2011
Radio RMF FM 26,85% 28,02% 27,79% 26,76% 25,51%
Radio ZET 15,99% 16,23% 16,12% 16,31% 15,86%
Jedynka - Program 1 PR 12,97% 12,32% 12,64% 13,03% 12,44%
Trójka - Program 3 PR 7,34% 7,69% 6,79% 7,56% 8,78%
Radio Maryja 1,85% 2,21% 1,71% 1,81% 2,65%
Radio TOK FM 1,03% 1,38% 1,32% 1,34% 1,55%
ESKA ROCK [2] 1,45% 1,50% 1,43% 1,54% 1,33%
Dwójka - Program 2 PR 0,71% 0,86% 0,72% 0,71% 0,67%
CHILLI ZET [2] 0,45% 0,33% 0,41% 0,44% 0,46%
Czwórka Polskie Radio 0,18% 0,16% 0,25% 0,25% 0,38%
Radio PiN 0,15% 0,19% 0,15% 0,17% 0,22%
n= 21056 21093 21024 21005 21033
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najlepszy w historii wynik Trójki. Radio Maryja w górę o 43 proc.

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pawel
A Bednarek dalej w zalobie? Trudno sie dziwic przy takich wynikach
8 8
odpowiedź
User
Nick
Czy ktoś na to zarka przed publikacją? Czytamy od lewej do prawej. Tak? To dlaczego badania roczne są ułożone od prawej do lewej, a miesięczne odwrotnie? Odrobinę konsekwencji.
8 8
odpowiedź
User
david
jeśłi doliczymy osoby nie badane przez SMG KRC (powyżej 75 lat) i dodamy że metodologia Radio Track skupia sie na badaniu słuchalnosci w miastach(polowa wywiadów to nadreprezentacja miejska!-na potrzeby rynku reklamowego)to wyniki radia Maryja jest jeszcze lepszy...RM ma prawie połowe odbiorców na wsi więc stad ten wniosek...
8 8
odpowiedź
User
Trójkowicz
Ciekawe co na wyniki słuchalności Trójki ci wszyscy obrońcy Sobali, którzy wiązali z nim wzrost słuchalności...
8 8
odpowiedź
User
MistrzCiętejRiposty
Tendencja właściwa, tempo zbyt wolne. Komercha się jeszcze trzyma, te różne kątem-tfu-porary mjuziki i temu podobne dziwolągi.
Ja tam czekam spokojnie na radio dla myślących a nie dla targetu.
8 8
odpowiedź