SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2012 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (luty 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2012 roku

Biznes, finanse, prawo

Strony Onetu z tej kategorii miały ok. 150 tys. użytkowników mniej niż w styczniu, a serwisy Money.pl i Next Infor- po ok. 200 tys. mniej. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 435 tys. internautów, wykonując 2,7 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo3 850 12472 956 28219,95%tak
2Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo3 748 66549 301 88119,43%tak
3Grupa WP - Orange - Biznes, finanse, prawo3 275 99762 626 35916,98%tak
4Grupa Next Infor - Biznes, finanse, prawo3 175 01430 218 15516,45%tak
5Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo2 070 87947 585 06710,73%tak
6Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo1 803 14819 259 7059,34%tak
7Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo1 373 58127 682 3927,12%tak
8podatnik.info1 168 761-6,06% 
9egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo937 7906 246 4394,86%tak
10Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo902 4467 681 1384,68%tak
11nf.pl813 1018 622 3554,21%tak
12Grupa PTWP600 5907 228 3913,11%tak
13krs-online.com.pl534 156-2,77% 
14Grupa Gofin.pl530 264-2,75% 
15Grupa Wolters Kluwer - Biznes, finanse, prawo463 493-2,40% 
16Grupa Spolecznosci.pl - Biznes, finanse, prawo462 0982 909 0432,39%tak
17wirtualnemedia.pl435 9552 697 8182,26%tak
18Grupa Puls Biznesu353 9856 212 9151,83%tak
19biznesforum.pl333 050-1,73% 
20Grupa Presspublica - Biznes, finanse, prawo323 6508 905 0991,68%tak


Informacje i publicystyka

Serwisy informacyjno-publicystyczne WP i Orange zyskały w skali miesiąca ponad 250 tys. użytkowników i 20 mln odsłon, a Onetu - ok. 270 tys. użytkowników i prawie 30 mln odsłon. Za to strony Gazeta.pl zanotowały podobne wyniki jak w styczniu, a witryny Polskapresse i Mediów Regionalnych - wyraźne spadki odwiedzalności.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa WP - Orange - Informacje i publicystyka6 987 048321 509 12036,21%tak
2Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka6 876 600288 473 66735,64%tak
3Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka5 823 308198 456 08430,18%tak
4Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka4 272 80476 874 59322,14%tak
5Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka3 845 609112 204 20419,93%tak
6Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka3 779 62395 638 07519,59%tak
7Grupa TVN - Informacje i publicystyka2 712 480109 040 19714,06%tak
8Grupa Murator - Informacje i publicystyka2 437 43339 290 50312,63%tak
9Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka2 313 52279 028 45311,99%tak
10Grupa Gery.pl - twojapogoda.pl1 426 90628 982 0117,39%tak
11Grupa TVP - Informacje i publicystyka1 286 81411 486 3776,67%tak
12Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka1 247 73521 058 6186,47%tak
13Grupa Next Infor - Informacje i publicystyka1 186 39917 208 5566,15%tak
14Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka1 091 41410 261 6825,66%tak
15trojmiasto.pl993 91255 632 3985,15%tak
16Grupa Google - Informacje i publicystyka895 690-4,64% 
17Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka884 56823 728 5564,58%tak
18Grupa Teleman.pl - Informacje i publicystyka574 430-2,98% 
19wprost.pl548 3712 906 2892,84%tak
20pogodynka.pl527 9519 898 6522,74%tak


Kultura i rozrywka

YouTube’a odwiedziło ok. 350 tys. polskich internautów mniej niż miesiąc wcześniej. Strony o2.pl miały prawie 100 tys. użytkowników i 35 mln odsłon mniej. Za to serwisy Onetu oraz WP.pl i Orange zyskały po ok. 300 tys. real users.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1youtube.com12 832 262-66,50% 
2Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka6 502 473663 921 98133,70%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Orange - Kultura i rozrywka6 496 325392 414 86333,67%tak
4Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka6 463 150327 654 87733,50%tak
5demotywatory.pl4 996 417-25,89% 
6kwejk.pl4 239 545-21,97% 
7Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka4 109 133247 595 34021,30%tak
8filmweb.pl3 895 589235 398 48620,19%tak
9Grupa Spilgames3 466 872-17,97% 
10besty.pl3 280 541-17,00% 
11tekstowo.pl2 791 51343 123 15014,47%tak
12Grupa TVN - Kultura i rozrywka2 108 98684 033 93010,93%tak
13wiocha.pl2 107 755168 820 99510,92%tak
14Grupa Gazeta.pl - Kultura i rozrywka2 105 42940 549 39710,91%tak
15Grupa Murator - Kultura i rozrywka2 006 61032 007 05310,40%tak
16Grupa Google - Kultura i rozrywka1 973 471-10,23% 
17bebzol.com1 968 88933 213 03010,20%tak
18cda.pl1 622 12029 778 2758,41%tak
19wyspagier.pl1 615 968108 215 6818,37%tak
20Grupa Gry-online.pl1 459 26531 958 9117,56%tak


Motoryzacja

Strony motoryzacyjne Allegro.pl miały minimalnie więcej użytkowników niż w styczniu i prawie 15 mln odsłon mniej. Natomiast serwisy Onetu z tej kategorii zyskały ponad 250 tys. real users, a witryny WP i Orange straciły ich prawie 200 tys.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Allegro.pl - Motoryzacja4 290 027418 803 11522,23%tak
2Grupa Onet.pl - Motoryzacja2 309 66449 945 48811,97%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Orange - Motoryzacja1 822 41727 651 1249,44%tak
4Grupa Interia.pl - Motoryzacja1 352 20623 421 5347,01%tak
5Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja1 312 11922 522 4726,80%tak
6autocentrum.pl1 253 69528 223 1166,50%tak
7Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja1 198 49413 711 3086,21%tak
8Grupa Polskapresse - Motoryzacja830 40617 870 3434,30%tak
9Grupa Auto.pl765 371-3,97% 
10Grupa V10.pl - Motoryzacja658 0667 334 9043,41%tak
11Grupa Mobile503 235-2,61% 
12Grupa O2.pl - Motoryzacja405 1215 624 9442,10%tak
13Grupa Media Regionalne - regiomoto.pl387 8262 252 5742,01%tak
14Grupa NextWeb Media - Motoryzacja336 2822 808 5611,74%tak
15Grupa Next Infor - Motoryzacja331 4691 016 0191,72%tak
16scigacz.pl273 4613 276 7921,42%tak
17motonews.pl265 479-1,38% 
18vw-passat.pl216 251-1,12% 
19Grupa Money.pl - moto.money.pl210 2801 398 0281,09%tak
20autogielda.pl205 5095 832 4221,07%tak


Budownictwo i nieruchomości

Liderujące w tej kategorii strony Gazeta.pl i Muratora miały po 40-80 tys. użytkowników więcej, za to nieznacznie mniej odsłon. Natomiast otodom.pl stracił w skali miesiąca ponad 100 tys. real users i 5 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości1 586 25932 567 7898,22%tak
2Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości1 448 50221 124 8227,51%tak
3Grupa Allegro.pl - otodom.pl1 074 27735 911 0475,57%tak
4Grupa E-budownictwo.pl - Budownictwo, nieruch.769 7726 924 2443,99%tak
5Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości680 83531 220 7463,53%tak
6Grupa Oferty.net676 58815 232 8293,51%tak
7Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości520 19033 984 7272,70%tak
8Grupa Avt.pl - Budownictwo, nieruchomości498 9252 518 4062,59%tak
9Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl477 71010 473 7652,48%tak
10Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości411 0168 576 7202,13%tak
11Grupa Morizon S.A.337 0693 765 8751,75%tak
12Grupa Onet.pl - Budownictwo, nieruchomości328 6015 951 4461,70%tak
13trovit.pl - mieszkania.trovit.pl301 939-1,56% 
14Grupa Szybko.pl - Budownictwo, nieruchomości266 3664 220 9261,38%tak
15Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości263 0251 805 6191,36%tak
16Grupa Meble.pl - Budownictwo, nieruchomości255 820-1,33% 
17Grupa Projektoskop.pl - Budownictwo, nieruchomości240 933-1,25% 
18Grupa Media Regionalne - regiodom.pl231 6531 153 2181,20%tak
19swiatkwiatow.pl221 4382 055 2561,15%tak
20Grupa Money.pl - dom.money.pl216 9391 892 9271,12%tak


Edukacja

Wikipedia zanotowała 600 tys. polskich użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej, strony edukacyjne Gazeta.pl - prawie 400 tys. użytkowników i 6 mln odsłon mniej. Za to serwisy Google z tej kategorii i zadane.pl miały po ok. 100 tys. real users więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Wikipedia - Edukacja9 096 924-47,14% 
2Grupa Google - Edukacja5 769 110-29,90% 
3Grupa Gazeta.pl - Edukacja3 352 81224 964 02417,38%tak
4zadane.pl2 508 754-13,00% 
5Grupa Wirtualna Polska - Orange - Edukacja1 997 51616 892 96910,35%tak
6bryk.pl1 670 4947 352 4408,66%tak
7Grupa Onet.pl - Edukacja1 640 0018 214 2618,50%tak
8szkolnictwo.pl1 229 996-6,37% 
9klp.pl1 212 769-6,29% 
10shvoong.com862 899-4,47% 
11Grupa GG Network - Edukacja856 0169 147 2724,44%tak
12translate.pl838 026-4,34% 
13pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN829 317-4,30% 
14Grupa O2.pl - sjp.pl756 96010 455 7783,92%tak
15Grupa Ling.pl749 8774 388 6353,89%tak
16Grupa Netstel - Edukacja697 942-3,62% 
17translatica.pl640 929-3,32% 
18pl.bab.la632 921-3,28% 
19Grupa Edgard600 681-3,11% 
20ang.pl451 430-2,34% 
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2012 roku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
podrzucam temat
Szanowni Państwo, jest źle. Dobry temat na program. Wzrośnie oglądalność. Zwracam się też z uprzejmą prośbą o przebadanie psychiatryczne prokuratorów wojskowych inwigilujących, za sugestią sowietów, pradziadka pilota w celu określenia przyczyn katastrofy smoleńskiej. Przypominam. Ustalenie godziny katastrofy zajęło śledczym blisko miesiąc. Błąd sięgał 15 minut. To dzieje się dzisiaj, a nie w XVI wieku i nie dotyczy początku bitwy pod Grunwaldem.. Są granice absurdu, a raczej były. Nie ma już granic.
odpowiedź