SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Nasz nowy dom” Katarzyny Dowbor oglądało 1,7 mln widzów. W planach druga edycja

Prowadzony przez Katarzynę Dowbor reality-show “Nasz nowy dom” oglądało średnio 1,7 mln widzów. Format dał stacji trzecie miejsce w całym rynku, ale w grupie 16-49 Polsat był już wiceliderem. Wpływy z reklam wyniosły 8,5mln zł. W planach jest kolejna edycja.

Katarzyna Dowbor,architekt Martyna Kupczyk i Sławomir Ciba kierownik ekipy nad planami Article

Program „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.50, w okresie od 29 września do 8 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia liczącego 10 odcinków formatu wyniosła 1,7 mln osób, co przełożyło się na 12,28 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,34 proc. w grupie 16-49. Jak informuje Polsat, program podniósł widownię pasma, w którym był nadawany, w porównaniu do zeszłorocznej jesieni o 480 tys. widzów.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmował trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była stacja TVP1 emitująca w tym czasie seriale “Komisarza Alex” i “Klara i Franciszek” oraz teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”, co przekładało się na 17,50 proc. udziału. Druga była telewizja TVN (głównie filmy fabularne oraz program „Ugotowani”; 12,35 proc.), natomiast czwartą lokatę zajmowała TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 10,68 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej Polsat przegrywał już tylko z TVN, a wygrywał z TVP1 i TVP2.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 428 959

17,50%

11,05%

TVN

1 715 143

12,35%

16,76%

Polsat – Nasz nowy dom

1 704 489

12,28%

15,34%

TVP2

1 482 550

10,68%

6,17%


Wpływy z reklam pokazanych przy 10 odcinkach formatu wyniosły 8,53 mln zł. Polsat jest zadowolony z wyników oglądalności “Naszego nowego domu”. Jak wynika z naszych informacji, w planach jest kolejna edycja formatu. Nie wiadomo jeszcze, czy trafi na antenę stacji wiosną 2014 roku czy dopiero jesienią.

W programie “Nasz nowy dom” ekipa remontowa pod kierunkiem architekta Martyny Kupczyk oraz kierownika robót Sławomira Ciby w ciągu pięciu dni przebudowywała domy należące do wielodzietnych rodzin. Producentem programu i właścicielem praw do formatu jest Constantin Entertainment.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Nasz nowy dom” Katarzyny Dowbor oglądało 1,7 mln widzów. W planach druga edycja

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Poter
Polsat jak zwykle musiał skopiować z Tvnu pomysl i wyszedl z tego badziewny program to i widownia mała była tak jak w tym programie Tvnu,jak to w Polsacie bywa same badziewne programy i seriale
13 60
odpowiedź
User
och!
To nie jest kopia Bitwy o dom! Tutaj remontują ludziom domy, a nie organizują konkurs o najpiękniejsze wnętrze!
57 10
odpowiedź
User
@och!
Daj spokój, ten debil i tak tego nie zrozumie, bo jest półgłówkiem....
52 9
odpowiedź
User
@Peter
Mała widownia? Nie ośmieszaj się, a twoja inteligencja powiem ci - że jest na poziomie orzeszka.
37 11
odpowiedź
User
Cataleya
Bitwa o dom to polski program wymyślony pod lokowanie produktu. Nasz Nowy Dom to serbski format inspirowany oczywiście Home Makeover ale z zupełnie inaczej rozłożonymi akcentami. Wystarczy raz obejrzeć i wszystko wiadomo. NNDest najlepszą pozycją produkowanæ przez toporny Constantin, aż dziwne.
33 8
odpowiedź