SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nationale-Nederlanden reklamuje Ubezpieczenie na Dziecięce Wypadki (wideo)

Firma ubezpieczeniowa Nationale-Nederlanden rozpoczęła nową kampanię marketingowo-edukacyjną, której celem jest uświadomienie rodzicom, że kreatywność oraz ciekawość świata to nieodłączne elementy dziecięcej rzeczywistości. Wykorzystany w niej spot reklamowy jest jednym z pierwszych elementów nowego sposobu komunikacji ubezpieczyciela, którego idea brzmi: „O tym co ważne mówimy wprost”. Autorami reklam są DDB&tribal, Wavemaker i Media Direction.

- Celem najnowszej kampanii jest pokazanie, że dziecięca energia jest często nie do poskromienia. Rodzice powinni być więc uważni i mieć oko na swoje dzieci. Co jednak, gdy nie damy rady skontrolować ich kreatywnych pomysłów? Wtedy warto być odpowiednio przygotowanym na wypadek niespodziewanych zdarzeń  - opisuje Małgorzata Nycz, dyrektor marketingu w Nationale-Nederlanden.

W spocie telewizyjnym ubezpieczyciel zwraca uwagę rodzicom na to, co ich dzieci mogą robić w czasie wolnym. Bohaterem reklamy jest chłopiec, który opowiada wprost, swoimi słowami czym jest ubezpieczenie. Jego postrzeganie świata ubezpieczeń opiera się na tym jak przedstawili mu go rodzice. Aby być dobrze zrozumianym posługują się przykładami, bliskimi ich synowi. Bohater spotu postrzega więc ubezpieczenie w bardzo prosty sposób i bezpośrednio to komunikuje – jeśli przydarzy mu się coś nieprzewidzianego, ubezpieczenie może pomóc jemu i jego rodzicom w powrocie do zdrowia.

Spot telewizyjny będzie emitowany m.in. w TVN i Polsacie, oraz wielu kanałach tematycznych. Działania efektywnościowe i odsłonowe będą również prowadzone w internecie (m.in. Onet, WP, Allegro).

 

Reklama przekonuje, że Ubezpieczenie na Dziecięce Wypadki gwarantuje ochronę dzieci przed skutkami nieszczęśliwych wypadków. Świadczenie wypłacane jest za sam fakt zdarzenia na podstawie dokumentacji medycznej, a umowa obejmuje szeroki wachlarz schorzeń i uszczerbków, w tym także skręcenia. Polisa umożliwia również skorzystanie z bezpłatnego transportu medycznego, opieki rehabilitanta oraz korepetytora.

Kampania ma ilustrować hasło „O tym, co ważne, mówimy wprost”. – Jako marka od lat podnosimy w debacie publicznej tematy trudne, często odbierane jako tabu. Wiemy, że niełatwo jest mówić o tym, co najchętniej wyparlibyśmy ze swojej świadomości. Właśnie dlatego chcemy, aby nasza komunikacja opierała się na mówieniu wprost o tym, co jest najważniejsze – o życiu i zdrowiu, ale też zagrożeniach, które towarzyszą każdemu z nas. W ubiegłym roku pokazywaliśmy świat oczami matki, obecnie w nowej formule pokazujemy perspektywę dzieci - mówi Małgorzata Nycz. Dodaje, że celem firmy jest edukowanie i uświadamianie Polaków, że nawet na nieprzewidziane zdarzenia można się przygotować.

W ramach kampanii przygotowano też dla rodziców specjalny cykl poradników wideo z udziałem Mikołaja Łaskiego - profesjonalnego ratownika, specjalizującego się w udzielaniu pierwszej pomocy dzieciom.

Oprócz serii filmików instruktażowych ubezpieczyciel wykorzysta także poradnik autorstwa ratownika: „Pierwsza pomoc dla dzieci i niemowląt”. Materiały edukacyjne o tym jak postępować w przypadku dziecięcych wypadków dystrybuowane będą w kanałach własnych Nationale-Nederlanden.

 

Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB&tribal, zaś planowanie i zakup mediów realizują domy mediowe Wavemaker i Media Direction. Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są do końca kwietnia.

Dołącz do dyskusji: Nationale-Nederlanden reklamuje Ubezpieczenie na Dziecięce Wypadki (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bida straszna
Bida, panie, bida.
odpowiedź