SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

nc+ reklamuje się „emocjami na wyłączność” w Lidze Mistrzów (wideo)

Rusza kampania reklamowa nc+ promująca transmisje z piłkarskiej Ligi Mistrzów w kanałach tej platformy. Akcja, przygotowana przez 2012 Agency wspólnie z działami marketingu i kreacji nc+, przebiega pod hasłem „Emocje na wyłączność”.

Reklamy podkreślają, że przez najbliższe trzy sezony transmisje z piłkarskiej Ligi Mistrzów będą dostępne wyłącznie w kanałach nc+ (w poprzednich sezonach wybrane mecze i skróty wszystkich pokazywała TVP1). Dodajmy, że magazyn ze skrótami meczów będzie teraz emitowany w TVN7.

Motywem muzycznym spotów jest charakterystyczny hymn tych rozgrywek. - Każdy z nas czuje dreszczyk, gdy słyszy hymn Ligi Mistrzów. Zwiastuje on wyjątkowe emocje, co staraliśmy się oddać w naszych spotach - tłumaczy Paweł Kawecki, dyrektor ds. komunikacji marketingowej nc+.

W ramach towarzyszącej reklamom promocji nowi abonenci platformy będą mogli oglądać Canal+ Sport i Canal+ Sport 2 za darmo przez dwa miesiące. Ponadto uruchomiony zostanie serwis dla kibiców emocje.ncplus.pl ze skrótami meczów, terminarzem transmisji, wiadomościami i podsumowaniami.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamowa jest prowadzona od 17 sierpnia w telewizji (15- i 45-sekundowe spoty w kilkudziesięciu kanałach, m.in. TVP1, TVP2, TVP Sport, TVN, TVN24, TVN7, TTV, Puls, Discovery, AXN, FOX, National Geographic i kanałach własnych platformy nc+), radiu (blisko 100 rozgłośni ogólnopolskich i lokalnych), prasie (m.in. w „Przeglądzie Sportowym”, „Gazecie Wyborczej”), internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, Gazeta.pl, Przegladsportowy.pl, strony i sieć reklamowa Google, portale społecznościowe) oraz kinach sieci Multikino.

Kreację kampanii, we współpracy z działami marketingu i kreacji nc+, przygotowała 2012 Agency, która po wygranym przetargu zaczęła właśnie obsługę reklamową platformy.

W połowie br. nc+ miała 2,11 mln abonentów, 3 proc. mniej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: nc+ reklamuje się „emocjami na wyłączność” w Lidze Mistrzów (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomik
Dziękuję. Wybieram Ligę Mistrzów z brytyjskiej "SKY SPORTS" aniżeli rozgadanych dziennikarzy Canal+ Sport.
odpowiedź
User
Kornik
A jak z prawami internetowymi? Przejmuję je ktoś po sport.vod.pl ?
odpowiedź
User
Gostek
A ja wybieram Zachodniopomorską Klasę Okręgową, bo mam komu kibicować, polecam
odpowiedź