Nespresso promuje ekspresy Nespresso CitiZ

W punktach sprzedaży trwa kampania promująca ekspresy do kawyNespresso CitiZ. Akcja obejmuje działania merchandisingowe,degustacje kawy i vouchery konsumenckie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kreacja kampanii wprowadzanych przez Nespresso ekspresów do kawyCitiZ jest oparta na motywie panoramy nocnej metropolii. Przekazpodkreśla, że w ramach promocji można otrzymać vouchery o wartości150 zł do wymiany na akcesoria lub kawę tej marki. Ponadto akcjaobejmuje merchandising (ekspozytory na półkach, ozdobne zwoje,nośniki na bramkach, w oknach w wejściach do sklepów) orazdegustacje kawy.

Działania promocyjne są prowadzone od 5 listopada we wszystkichpunktach sprzedaży urządzeń i akcesoriów Nespresso, m.in. wsieciach Media Markt i Saturn oraz w sklepach Duka i Villeroy &Boch.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję