SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix szykuje animowaną wersję „Wiedźmina”. Ma podtrzymać zainteresowanie serialem

W 2020 roku Netflix zamierza zaoferować swoim użytkownikom serial „Wiedźmin” w wersji animowanej – wynika z nieoficjalnych informacji. Rysunkowa wersja przygód Geralta z Rivii ma podtrzymać zainteresowanie tytułem przed pojawieniem się drugiego sezonu serialu zapowiedzianego na 2021 roku. W animacji głosu głównemu bohaterowi ma użyczyć Henry Cavill.

Article

Liczący 8 odcinków pierwszy sezon serialu „Wiedźmin” („The Witcher”) udostępniono na Netfliksie 20 grudnia 2019 r. Produkcja szybko zyskała bardzo dużą popularność, tydzień po premierze była w czołówce najpopularniejszych seriali na platformach VoD w USA, a także najchętniej oglądanych seriali Netfliksa w Polsce, Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii.

Animowany „Wiedźmin” w 2020 roku

Teraz serwis Redanian Intelligence dotarł do nieoficjalnych informacji mających potwierdzać, że Netflix w 2020 r. zamierza wprowadzić do oferty serial „Wiedźmin” w wersji animowanej.

Plany Netfliksa związane z tym projektem nie zostały potwierdzone oficjalnie przez serwis. Jednak na prace nad animacją mają wskazywać m.in. doniesienia o tym, że Henry Cavill odtwarzający główną rolę w serialowym „Wiedźminie” współpracuje obecnie przy realizacji filmu animowanego. Zgodnie z przypuszczeniami to właśnie on użyczy głosu Geraltowi z Rivii w rysunkowej wersji „Wiedźmina”.

Informacje na temat animowanego serialu pojawiły się też w internecie. Wynika z nich, że będzie on zatytułowany „The Witcher: Nightmare of the Wolf”, zaś jego scenarzystą jest Beau DeMayo, który pracował przy 1. sezonie filmowego „Wiedźmina”.

Utrzymać zainteresowanie

Netflix zapowiedział wcześniej, że 2. sezon „Wiedźmina” jest w trakcie realizacji, a w bibliotece serwisu pojawi się on w 2021 r. Według ekspertów cytowanych przez branżowe media amerykański serwis wprowadzając animowaną wersję „Wiedźmina” w 2020 r. chce stworzyć rodzaj pomostu utrzymującego zainteresowanie tytułem wśród fanów.

Dzięki takiemu zabiegowi przez kilkanaście miesięcy „Wiedźmin” będzie funkcjonował w świadomości użytkowników przed pojawieniem się kolejnego sezonu.

Ponad 17,3 mld na oryginalne treści

W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa wzrosła o 8,76 mln do 167,09 mln. Platforma zanotowała 5,47 mld dolarów wpływów i 587 mln dolarów zysku netto. W USA pozyskała jedynie 420 tys. nowych klientów (wobec 1,53 mln rok wcześniej), co uzasadnia rosnącą konkurencją. Podkreśla też, że „Wiedźmin” okazał się najpopularniejszym z pierwszych sezonów jej seriali.

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. Netflix miał w Polsce 5,3 mln realnych użytkowników i odnotował 77 mln odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Netflix szykuje animowaną wersję „Wiedźmina”. Ma podtrzymać zainteresowanie serialem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl