Netflix bez dyrektora marketingu na Europę Centralną. Odchodzi Tomasz Ebbig

Tomasz Ebbig, dyrektor marketingu Netfliksa w Europie Środkowo-Wschodniej, odchodzi z firmy - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Z platformą związany był przez pięć lat.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Ebbig nie komentuje swojego odejścia, nie znane są też jego dalsze plany zawodowe. Komentarza nie ma też ze strony Netfliksa.

Firma planuje zatrudnić nowego dyrektora marketingu regionu CEE, który będzie już pracować w otwartym we wrześniu warszawskim biurze serwisu. To właśnie do Warszawy z Amsterdamu przenieśli się pracownicy zespołu dedykowanego Europie Środkowo-Wschodniej w Netfliksie.

Tomasz Ebbig do Netfliksa dołączył w 2017 r., początkowo jako senior marketing manager. W 2018 r. awansował na stanowisko dyrektora marketingu. Ebbig zbudował od podstaw zespół marketingu odpowiedzialny za działalność platformy w Polsce, Rumunii, Czechach, na Węgrzech oraz w Rosji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-wszystkie-odcinki-od-razu-co-to-jest-binge-watching-koniec-cena-za-pakiet,7169772681758337a ##

Tomasz Ebbig pracował w Zalando i H&M

Ebbig wcześniej pracował jako global brand marketing lead w Zalando.W przeszłości związany był też z H&M, Nteractive Consulting & Events oraz Scholz & Friends Advertising Agency.

Na koniec czerwca br. Netflix miał 220,76 mln subskrybentów, po dwóch z rzędu kwartałach z niewielkimi spadkami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day