23 miliony użytkowników abonamentu Netfliksa z reklamami

Po ponad roku od wprowadzenia pakietu z reklamami Netfliksa, z usługi korzysta 23 miliony użytkowników.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
23 miliony użytkowników abonamentu Netfliksa z reklamami
Fot. Pixabay

W USA cenę abonamentu ustalono na 6,99 dolarów miesięcznie, czyli o 13 dolarów mniej niż najdroższy plan Premium i 3 dolary mniej niż najtańszy dotychczas pakiet Basic.

Nowe dane na temat wyników "Basic with Ads" ogłosiła podczas konferencji Variety Entertainment Summit Amy Reinhard, dyrektorka Netfliksa odpowiedzialna za reklamę.

Liczba subskrybentów Netflixa, którzy wybrali pakiet z reklamami, wynosi już 23 miliony. To wzrost o 8 milionów subskrybentów od ostatniego ogłoszenia w listopadzie. Amy Reinhard powiedziała, że trzy czwarte użytkowników pakietu reklamowego ogląda treści Netfliksa co najmniej dwie godziny dziennie.

Około jedna trzecia nowych subskrybentów platformy wybiera pakiet z emitowanymi reklamami – podaje Netflix.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-hity-seriale-filmy-co-ogladac-wspoldzielenie-konta ##

Nowe możliwości reklamy w Netfliksie

W tym roku Netflix przedstawi marketerom nowe możliwości reklamowe. Jedną z nich ma być specjalny pakiet medialny umożliwiający dostęp do widzów korzystających z najtańszego abonamentu wspartego reklamą.W takim pakiecie widz ma dostawać np. dodatkowy odcinek treści bez reklam, ale z konkretnym przekazem jednego marketera.

Jeszcze w tym roku reklamodawcy będą mogli używać swoich kodów QR w kreacjach z opcją reklam w USA. W tym roku ma wzrosnąć także liczba sponsorów programów Netfliksa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu