Netflix, Spotify i Pyszne.pl w ofercie Shopee

Platforma Shopee wprowadziła możliwość zakupu dóbr cyfrowych. W ofercie znalazły się m.in. doładowania do popularnych platform streamingowych czy gamingowych.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Obecnie na platformie Shopping można kupić doładowania do gier (Xbox, PlayStation, Roblox, Fifa Ultimate Tea), serwisów wideo na żądanie (Netflix, Player), serwisów streamingowych z muzyką (Spotify, Tidal) czy serwisu Pyszne.pl, oferującego możliwość zamawiania dań z restauracji z dowozem do domu.

Shopee informuje, że również dla tej kategorii produktów użytkownicy będą mogli skorzystać z dostępnych możliwości obniżenia ceny zamówienia, poprzez odbiór dedykowanych kuponów Shopee. Asortyment kategorii ma być stale rozwijany.

Platforma Shopee działa na świecie od siedmiu lat, należy do singapurskiego koncernu Sea Limited. Działa w modelu podobnym jak Allegro czy Amazon: ma własny sklep, a także pozwala prowadzić sprzedaż zewnętrznym podmiotom. Obecnie poza Polską jest dostępna m.in. w kilku krajach azjatyckich (nie ma wśród nich Chin) oraz w Ameryce Południowej.

60 tys. polskich sprzedawców na Shopee

W Polsce Shopee ruszyło jesienią 2021 r. Na platformie sprzedaje 60 tys. sprzedawców z naszego kraju, a liczba kupujących dziennie to setki tysięcy.

W październiku ub.r. zdecydowano o zwolnieniach grupowych w polskim oddziale Shopee. - Zaistniałe zmiany wynikają z bieżącej strategii Shopee, której celem jest optymalizacja wydajności operacyjnej na poziomie globalnym. Wszystkie osoby dotknięte zmianami będą objęte wsparciem ze strony firmy - podano w komunikacie przesłanym Wirtualnemedia.pl.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"