SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Motyw spoilerowania w nowej kampanii Canal+ i Netflixa (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix oraz Platformy Canal+. Jej głównym element, czyli spot tv nawiązuje do treści „Domu z papieru”. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.

W swojej najnowszej kampanii platforma Canal+ ogłasza współpracę z Netflixem i wykorzystuje motyw spoilerowania seriali jako główny koncept kreatywny.

Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców, że Canal+ i Netflix po raz pierwszy są dostępne w jednym pakiecie. Dzięki niemu użytkownicy dostaną w prezencie dostęp do serwisu Netflix na 12 miesięcy, a także będą mogli korzystać z pełnej oferty filmów, seriali i sportu.

Jednym z elementów kampanii jest spot telewizyjny. On oraz pozostałe materiały nawiązują do treści „Domu z papieru” – produkcji serwisu Netflix. Wykorzystana w spocie scenografia jest inspirowana głównym miejscem wydarzeń  tego serialu. W materiale ponownie pojawiają się gangsterzy znani z wcześniejszych kampanii platformy Canal+. Tym razem szajka w trakcie negocjacji z policją grozi, iż zdradzi zakończenia najnowszych seriali emitowanych przez Canal+ i Netflix, takich jak „Wiedźmin” i „Żmijowisko”. Gangsterzy mają przewagę nad policją dzięki pierwszemu na rynku pakietowi, w którym dostępne są jednocześnie Canal+ i Netflix.

Ogólnopolska kampania obejmuje 30-sekundowy spot telewizyjny, reklamę zewnętrzną, kino oraz radio. W ramach kampanii realizowane będą także intensywne działania w digitalu, na które złożą się dedykowane materiały wykorzystywane w kampanii display, w kanałach społecznościowych oraz serwisach VOD.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw.

 

Dołącz do dyskusji: Motyw spoilerowania w nowej kampanii Canal+ i Netflixa (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl