Netflix zatrudnia dwójkę dyrektorów ze Snapa

Do zespołu Netfliksa dołączają Jeremi Gorman i Peter Naylor, wcześniej związani z aplikacją Snapchat. Będą odpowiadali za rozwój oferty abonamentowej serwisu z reklamami.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Jeremi Gorman będzie odpowiedzialna za obszar reklamowy Netfliksa w roli president of worldwide advertising, a Peter Naylor będzie pełnił funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży reklam. Wymieniona dwójka zacznie pracę w Netfliksie w przyszłym miesiącu.

Netflix zatrudnia menadżerów, by ci rozpocząć nawiązywanie kontaktów z reklamodawcami w celu uruchomienia wersji platformy z reklamami.

Jeremi Gorman, od 2018 roku była szefową biznesu Snapa od 2018 roku, pracowała jteż ako senior ad sales executive w Amazon, a wcześniej w Yahoo.

Z kolei Peter Naylor ze Snapem był związany dwa lata, do firmy przeszedł z Hulu, gdzie kierował działem sprzedaży. Doświadczenie w branży mediów zdobywał też w NBCUniversal  jako senior digital ad sales executive.

Netflix wprowadzi reklamy

Plan abonamentowy Netfliksa z reklamami ma pojawić się na początku 2023 roku w USA. Możliwe, że nowy pakiet nie będzie oferował klientom pełnych możliwości Netfliksa.  Najprawdopodobniej subskrybenci z takim planem nie będą mogli pobierać filmów i seriali na swoje urządzenia. media spekulują też, że spoty nie będą pojawiać się przy wszystkich produkcjach. Może ich zabraknąć m.in. przy premierach oryginałów Netfliksa albo filmach i serialach dla dzieci.

Partnerem technologicznym Netfliksa we wprowadzaniu abonamentu z reklamami będzie Microsoft.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-odejdzie-menadzer-odpowiedzialny-za-filmy ##

Według analityków w samej tylko Europie Zachodniej Netflix do 2027 r. wygeneruje z reklam roczne przychody w wysokości 1,9 mld dol. Z prognozy Ampere Analysis wynika, że to więcej niż w Stanach Zjednoczonych i prawie tyle samo co w całej Ameryce Północnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi