SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netia chce zdobyć nowych klientów internetowych

Netia podtrzymała w poniedziałek swoją prognozę, zgodnie z którą na koniec roku ma mieć 510 tys. klientów internetu szerokopasmowego. Spółka, która obecnie ma 488 tys. abonentów internetu przedstawiła dziś nową promocję.

Netia chce zdobyć nowych klientów internetowych

"Promocja wspiera cel zgodnie z którym na koniec roku mamy mieć 510 tys. klientów internetu" - powiedział dyrektor departamentu rozwoju i zarządzania produktami spółki Artur Dominiak. Netia obecnie ma ok. 488 tys. klientów internetu. Promocję ma wspierać intensywna kampania reklamowa, której twarzą ponownie będzie Tomasz Kot.

W sierpniu Netia poinformowała, że spodziewa się, iż na koniec roku będzie miała 510 tys. klientów internetu szerokopasmowego. Poprzednia prognoza zakładała 525 tys. klientów.

W ramach promocyjnej oferty spółki przez pierwsze pół roku umowy klienci będą płacić 1 zł miesięcznie za internet i 2 zł miesięcznie za pakiet internet plus telefon. Średnia wysokość abonamentu w trakcie trwania całej umowy wyniesie 37 zł za dostęp do internetu o szybkości 1Mb/s w pakiecie z telefonem.

W I poł. 2009 roku Netia miała 14,65 mln zł skonsolidowanej straty wobec 259,29 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 749,34 mln zł wobec 472,18 mln zł.

  • Więcej informacji:
  • Netia
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Netia chce zdobyć nowych klientów internetowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl