SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netia rusza z kampanią i powalczy o internet z TP

Spółka telekomunikacyjna Netia chce do końca roku mieć 200 tys.abonentów szerokopasmowego dostępu do internetu - poinformowaliprzedstawiciele firmy.

Około 65 tys. nowych klientów firma chce zdobyć dzięki trzempromocjom i związanymi z nimi kampaniami reklamowymi.

"W tej chwili mamy około 135 tys. klientów korzystających zdostępu do szerokopasmowego internetu. Liczymy, że do końca roku,dzięki tej i dwóm kolejnym promocjom, ich liczba liczba wzrośnie do200 tys." - powiedział dyrektor ds. operacyjnych Bertrand LeGuern.

W poniedziałek, 9 lipca ruszyła kampania promocyjna Netii, którapotrwa do końca miesiąca. W jej ramach firma oferuje szerokopasmowydostęp do internetu w opcji 1 Mbit/s, lub 2 Mbit/s. Przez pierwszyrok usługa ma być darmowa (formalnie opłata wyniesie 4 groszemiesięcznie, które klient zapłaci wraz z pierwszym rachunkiem).Późniejsza opłata będzie zależna od długości całej umowy (24 lub 36miesięcy) i opcji (1 lub 2 Mbit/s).

W przypadku umowy na Internet, w szybkości 1Mbit/s na 36miesięcy, opłata miesięczna (między 13 a 36 miesiącem umowy)wyniesie 49 zł miesięcznie. Według firmy to najtańsza oferta narynku.

"Naszym celem jest związanie z nami na długi okres czasulojalnych klientów. Liczymy na to, że będą zainteresowanidodatkowymi płatnymi usługami" - powiedział dyrektor ds. strategiiPiotr Czapski.

"Promocji na sam Internet już nie będzie. Kolejne promocje będąwiązały internet z innymi usługami, np. głosowymi" - powiedziałBertrand Le Guern.

Netia informowała wcześniej, że planuje zdobyć 1 mln klientówusług szerokopasmowych w ciągu 3 lat. Według Le Guerna 80% z nichbędzie korzystało też z usług głosowych firmy.

Netia miała 37,85 mln zł skonsolidowanej straty nettoprzypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2007 rokuwobec 10,78 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychodywyniosły 204,39 mln zł wobec 218,38 mln zł rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Netia rusza z kampanią i powalczy o internet z TP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl