SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Neuron PR wypromuje nowe produkty Healthy Food Park

Agencja Neuron PR rozpoczęła współpracę z firmą Healthy Food Park, producentem suplementów diety dla osób aktywnych. Firma wchodzi na polski rynek z dwoma seriami produktowymi: The Run oraz Fit & Slim.

Article

Agencja Healthy Food Park pomoże Healthy Food Park wprowadzić na polski rynek dwie serie suplementów diety. The Run to produkty stworzone z myślą o osobach uprawiających wszystkie rodzaje aktywności fizycznej. Może być stosowana przez m.in: biegaczy, rowerzystów, pływaków czy osoby uprawiające fitness. Seria Fit & Slim jest skierowane do osób odchudzających się, które w celu osiągnięcia optymalnych efektów gotowe są połączyć zbilansowaną dietą oraz aktywność fizyczną.

Szczegółów zaplanowanych działań na obecnym etapie nie ujawniono. Nie podano też czasu trwania umowy, którą firma Healthy Food Park zawarła z Neuron PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Neuron PR wypromuje nowe produkty Healthy Food Park

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl