SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Newsweek" liderem

Nie ma mocnych na tygodnik "Newsweek Polska"

Jak wynika z najnowszych danych ZKDP  "Newsweek Polska" jest liderem sprzedaży po trzech kwartałach 2004 roku

Średnia sprzedaż tytułu wydawnictwa Axel Springer Polska wyniosła około 190 tys. egz.  i była o ponad 14 mniejsza niż w tym samym okresie ub.r. Na drugi miejscu jest "Polityka" ze średnią sprzedażą 189 tys. egz. (spadek o 10 proc.). Trzecie miejsce zajmuje "Wprost" z wynikiem 170 872 egz. (spadek o 8 proc.).

Kolejne miejsca zajmują:

4. Przekrój - 104 tys. egz (wzrost o około 25 proc.)
5. Przegląd - 39 tys. egz. (spadek o prawie 22 proc.).

We wrześniu 2004 roku sprzedaż wśród tygodników opinii wyglądała następująco (w nawiasie wyniki za sierpień 2004):

1. Newsweek - 201 tys. egz. (189 tys. egz.)
2. Polityka - 192 tys. egz. (182 tys. egz.)
3. Wprost - 166 egz. (167 tys. egz.)
4. Przekrój - 102 tys. egz. (99 tys. egz.)
5. Przegląd" - 36 720 egz. (38 tys. egz.).

Wśród tygodników zamieszczające przedruki, po III kwartałach, na czele "Angora" 240 tys. egz. (spadek o 5 proc.), a za nią "Forum"  - 22,8 tys. egz. (spadek o  prawie 23 proc.).

W samym wrześniu br. średnia sprzedaż "Angora"  wyniosła 240 tys. egz. a  "Forum" - 23,2 tys. egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Newsweek" liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl