NG Interactive wykona strony kolekcji zegarków Casio

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Next Generation Interactive podpisało umowę z firmą Zibi Sp. z o.o. na stworzenie kompleksowego internetowego wizerunku zegarków firmy Casio, których Zibi jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. W ramach projektu stworzone będą serwisy produktowe prezentujące 6 głównych kolekcji zegarków Casio.

Projekt jest częścią ogólnopolskiej kampanii promującej zegarki Casio, prowadzoną w punktach sprzedaży Zibi w całej Polsce orz w internecie.

Dotychczas Next Generation Interactive współpracowało z Zibi przy projektach tworzenia serwisów marek takich jak Seiko, Atlantic, kampanii promocyjnej zegarków Candino i przy promocji usług reklamowych Zibi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji