"Nic co ludzkie nie jest nam obce" hasłem kampanii Fundacji Avalon

Agencja Nie Do Ogarnięcia prowadzi dla Fundacji Avalon kampanię "Nic co ludzkie nie jest nam obce”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Nic co ludzkie nie jest nam obce" hasłem kampanii Fundacji Avalon

“Nic co ludzkie nie jest nam obce” to piąta kampania społeczna prowadzona przez Fundację Avalon, współfinansowana ze środków PFRON. To kolejna, po ubiegłorocznej “Pełnosprawni w miłości”, kampania realizowana przez Agencję Nie Do Ogarnięcia.

OzN w kampanii Fundacji Avalon

Tegoroczna kampania powstała z potrzeby zmiany społecznego postrzegania niepełnosprawności oraz osób jej doświadczających w kontekście pełnienia różnych funkcji społecznych i życiowych. Organizatorzy pragną przyczynić się do zmiany postrzegania niepełnosprawności nie tylko przez społeczeństwo, ale także przez same OzN.

- Jesteśmy jako społeczeństwo przyzwyczajeni do wizerunku osób z niepełnosprawnościami jako ofiar bądź superbohaterów. Tymczasem oba te obrazy są w dużej mierze krzywdzące. Prawdziwe życie nigdy nie jest tylko czarne lub tylko białe, ale składa się z różnych odcieni - mówi Helena Szczuka, kierowniczka działu komunikacji i promocji Fundacji Avalon, prowadząca kampanię.

- Zależy nam na normalizacji wizerunku OzN, aby każdy widział w osobie z niepełnosprawnością po prostu człowieka - koleżankę, kochającego partnera, odpowiedzialnego rodzica, ambitną uczennicę czy pracownika. Kampania Fundacji Avalon „Nic co ludzkie nie jest nam obce” ma za zadanie pokazać, że niepełnosprawność nie musi kojarzyć się z ograniczeniami, a osoby z niepełnosprawnościami mogą realizować się w każdej sferze życia - społecznej, towarzyskiej, rodzinnej czy zawodowej - dodaje.

grafika

Do projektu zaproszonych zostało sześć osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności, różnej płci, w różnym wieku, w różnych sytuacjach życiowych. Zobaczymy je w zaskakujących, zabawnych, ale i wzruszających momentach z życia. W spotach wideo, bohaterowie oraz ich bliscy, zmierzą się z codziennymi, często niemożliwymi do przewidzenia sytuacjami. W scenach z ich życia, każdy odnajdzie cząstkę własnej codzienności.

W kampanii “Nic co ludzkie nie jest nam obce” udział wzięli: Bogumiła Siedlecka-Goślicka, Bartłomiej Goślicki, Anna Koczwara, Amelia Suwała, Szymon Grzech, Urszula Kobiela, Julia Zakrocka, Mateusz Kulpa, Jakub Stanisławczyk, Małgorzata Mikołajczak, Angela Greniuk i Maja Michnacka.

Agencja Nie Do Ogarnięcia odpowiada za koncepcję kreatywną i realizację spotów telewizyjnych, radiowych, reklamę na nośnikach zewnętrznych i w Internecie, stronę internetową, działania w mediach społecznościowych, PR oraz współpracę z twórcami internetowymi. Spoty zostały wyprodukowane przez Shootme, a za zakup mediów odpowiada Grandes Ideas. Projekt współfinansowany jest ze środków PFRON.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja

"Mam Talent!" z nową prowadzącą. To ona zastąpi Agnieszkę Woźniak-Starak

"Mam Talent!" z nową prowadzącą. To ona zastąpi Agnieszkę Woźniak-Starak

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu