SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nie ma mocnych na RMF FM w Aglomeracji Śląskiej i Krakowie

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres kwiecień – czerwiec 2010 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej oraz Krakowie.

Nie ma mocnych na RMF FM w Aglomeracji Śląskiej i Krakowie

Liderem w Aglomeracji Śląskiej było w II kwartal 2010 r. radio RMF FM. Stacja zanotowała kolejny skok z 35,1 proc do 37,1 proc. udziału w rynku. Zyskała między innymi Trójka (z 7,76 proc. do  9,58 proc. udziału) - straciły Radio Piekary (z 10,69 proc. do 7,09 proc. udziału) oraz Jedynka ( z 7,52 proc. do 6,81 proc.).
 

AGLOMERACJA ŚLĄSKA kwiecień 2009 : czerwiec 2009 kwiecień 2010 : czerwiec 2010
Radio RMF FM 35,10% 37,10%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 7,76% 9,58%
Radio Piekary 10,69% 7,09%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 7,52% 6,81%
Radio ZET 5,90% 5,92%
Polskie Radio Katowice 2,82% 4,06%
Radio RMF MAXXX (Śląsk) 2,15% 3,90%
Radio Złote Przeboje Karolina 91,2 FM (Katowice) 2,44% 3,77%
Radio ESKA (Katowice) 5,36% 3,68%
Radio TOK FM 0,82% 3,00%
Radio PLANETA (Bytom) 2,29% 2,70%
AntyRadio 106,4 FM (Katowice) 3,10% 2,63%
Radio Fest (Chorzów) -- 2,12%
Radio Eska Rock 1,12% 1,45%
Radio Maryja 1,01% 1,19%
Radio CCM 1,44% 0,88%
Radio RMF Classic (Katowice) 0,25% 0,67%
Radio Plus (Śląsk)  1,00% 0,66%
Radio Express FM (Tychy)  0,77% 0,65%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,47% 0,54%
Radio 90 FM (Wodzisław Śląski) 0,02% 0,35%
Radio eM 107,6 FM (Katowice) 0,59% 0,35%
Radio 94,5 Roxy FM (Katowice 1,09% 0,31%
Radio CHILLI ZET (Katowice) 0,91% 0,22%
Radio Bielsko 0,03% 0,06%
Radio Jasna Góra (Częstochowa) 0,00% 0,03%
Polskie Radio Kraków 0,00% 0,01%
Polskie Radio Opole 0,00% 0,00%
Radio Vanessa (Racibórz) 0,03% 0,00%
Radio VOX FM Kraków  0,00% 0,00%
Polskie Radio Euro 0,00% 0,00%
n= 1286 1269


W Krakowie bezapelacyjnym liderem pozostaje RMF FM
. Stacja miała w II kwartale 2010 r. 30,93 proc. udziału w rynku. Kolejne pozycje przypadły Trójce (10,81 proc. udziału) oraz Radiu ZET  (8,75 proc. udziału). Pięcioprocentowy udział w rynku osiągnęły TOK FM (5,89 proc.), Polskie Radio Kraków (5,83 proc.), RMF Maxxx (5,1 proc. udziału) oraz Radio Złote Przeboje (5 proc.). 

KRAKÓW kwiecień 2009 : czerwiec 2009 kwiecień 2010 : czerwiec 2010
Radio RMF FM 31,32% 30,93%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 9,74% 10,81%
Radio ZET 7,64% 8,75%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 7,41% 6,43%
Radio TOK FM 5,08% 5,89%
Polskie Radio Kraków 5,01% 5,83%
Radio RMF MAXXX (Kraków) 6,84% 5,10%
Radio Złote Przeboje Wanda 92,5 FM (Kraków) 4,23% 5,02%
Radio RMF Classic (Kraków) 2,62% 4,25%
Radio VOX FM Kraków 2,44% 2,64%
Radio ESKA (Kraków) 3,71% 2,58%
Radio Eska Rock 2,09% 2,57%
AntyRadio 101,3 FM (Kraków) 0,82% 2,15%
Radio Maryja 0,75% 1,90%
Radio CHILLI ZET 0,74% 1,31%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 1,15% 1,07%
Radio Alfa (Kraków) 0,91% 0,54%
Radio PLANETA FM (Kraków) 1,43% 0,52%
Radio 103,8 Roxy FM (Kraków 0,86% 0,42%
Polskie Radio Euro  0,08% 0,41%
Radiofonia (Kraków) 0,13% 0,35%
Radio Alex (Zakopane) 0,00% 0,10%
Polskie Radio Katowice 0,01% 0,09%
RDN Małopolska (Tarnów) 0,00% 0,00%
n= 915 906


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nie ma mocnych na RMF FM w Aglomeracji Śląskiej i Krakowie

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tyczyński
żenada
9 8
odpowiedź
User
Hoho
Radio Euro - 0,00% Czy były już (na szczęście) szef Trójki się nie wstydzi? Dalej też nie rozumiem fenomenu eremefu, gdzie 300 piosenek leci na zmianę od dziesięciu lat z przerwami na "ambitne" reklamy.
9 8
odpowiedź
User
ślązak
Kto jest programowym śląskiej i krakowskiej eski???????
8 8
odpowiedź
User
eremefan
do Hoho - zal Ci dupe sciska? rotacja tej samej muzyki to standard w kazdej stacji, reklamy wszedzie sa te same, wiec twoje argumenty sa żenua...
nie podoba sie - to zmien radio.
8 9
odpowiedź
User
Łukasz B
z tego co zauważyłem popularność RMF-u na Śląsku urosła do tego stopnia,że wiele osób po prostu uważa słuchanie tej stacji za modne i nawet jeśli zdarza im się słuchać innej stacji, to jednak podczas badania słuchalności wskazuje właśnie na RMF. to zupełnie jak w niedawnych wyborach prezydenckich...
9 8
odpowiedź