SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nielsen Online: rynek wideo online znów w górę

Po lutowym spadku, w marcu oglądalność klipów wideo w sieci znów poszybowała w górę.

Nielsen Online: rynek wideo online znów w górę

W ubiegłym miesiącu klipy wideo w internecie oglądało 130,08 miliona unikalnych użytkowników z USA. To o 1,9 procenta większa liczba w porównaniu z lutym - wynika z danych firmy badawczej Nielsen Online.

Zwiększyła się również liczba obejrzanych filmików (o 8,7 procenta, z 8,9 do 9,7 miliarda), średnia liczba klipów na jednego użytkownika (o 6,7 procenta, z 69,7 do 74,4) oraz średni czas przeznaczony na ich oglądanie (o 12,6 procenta, z 169,3 do 190,7 minuty).

Zdecydowanie najpopularniejszym internetowym serwisem wideo był w ubiegłym miesiącu należący do Google YouTube, który zanotował 89,41 miliona unikalnych użytkowników i 5,48 miliarda obejrzanych klipów. Na kolejnych miejscach pod względem liczby filmików znalazły się: Hulu (348,5 miliona), Yahoo! (231,8 mln), Fox Interactive Media (207,5 mln), Nickelodeon Kids and Family Network (196,2 mln), ABC.COM (176,9 mln), MSN/windows Live (168,9 mln), Turner Sports and Entertainment Digital Network (137,6 mln), MTV Networks Music (123,9 mln) oraz CNN Digital Network (103,5 mln).

źródło: Nielsen Online

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: rynek wideo online znów w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl