SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nielsen przejmuje Marketing Analytics

Nielsen Holdings ogłosił przejęcie firmy Marketing Analytics. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Marketing Analytics specjalizuje się w analizie wpływu marketingowych działań swoich klientów na wyniki sprzedaży oraz pomaganiu im w opracowywaniu skutecznych programów z wymiernym zwrotem z inwestycji.

Firma zatrudnia 52 pracowników, którzy dołączą do zespołu Nielsena. Pod skrzydła nowego właściciela przejdzie także m.in. oprogramowanie i projekty prowadzone dla klientów Marketing Analytics.

Nielsen dzięki przejęciu chce zaoferować marketerom działającym w branży FMCG lepsze usługi w zakresie kompletnego i aktualnego obrazu wpływu ich działań medialnych i marketingowych. Dzięki temu mają oni zyskać przewagę przy tworzeniu planów marketingowych obejmujących wiele kanałów, w tym online, offline, promocje w sklepach i promocje konsumenckie.

Dołącz do dyskusji: Nielsen przejmuje Marketing Analytics

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl