Nike wspiera ducha walki w reklamie „Want it All” zapowiadającej nowy sezon NBA

W najnowszym, dwuminutowym spocie Nike pokazuje, jak wygląda prawdziwy duch rywalizacji sportowej. Kreację przygotowała agencja Wieden+Kennedy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Spot „Want it All’ został przygotowany specjalnie na inaugurację sezonu koszykarskiej ligi NBA. Przedstawia historię młodego czarnoskórego koszykarza Donte’a Granda, który swoją przygodę ze sportem rozpoczyna jako chłopiec. Stopniowo doskonali swoje możliwości, a dzięki hartowi ducha i determinacji udaje mu się dostać do najlepszej ligi koszykówki na świecie. Spot jest niezykle dynamiczny dzięki montażowi – płynnie przechodzące ujęcia pokazują kolejne kroki młodego sportowca w drodze na szczyt.

Za kreację spotu opowiada Wieden+Kennedy. Agencja w przeszłości przygotowała także reklamy marki z udziałem Rogera Federera czy LeBrona Jamesa.

W pierwszym meczu nowego sezonu NBA, rozpoczętym października, zmierzyły się ze sobą  drużyny Celtics i Cavaliers.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej