SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nikon: 340 zł do wyjęcia

Agencja Paralotna przygotowała dla Nikon Polska materiały wspierające promocję lustrzanek cyfrowych D40 i D40x.

Ogólnoświatowa promocja została zorganizowana z okazji 90 lecia powstania firmy Nikon i polega na zwrocie części kwoty wydanej przez Klienta na zakup wybranych modeli aparatów.

Jako wsparcie promocji Agencja Paralotna przygotowała specjalną kreację pod hasłem "340 zł do wyjęcia" oraz oparty na niej pakiet materiałów do punktów sprzedaży (plakaty, spot reklamowy do wyświetlania na monitorach). W zakresie ATLu promocji towarzyszy kampania internetowa na najważniejszych portalach fotograficznych oraz na interia.pl, wp.pl oraz gadu-gadu.

@##cmd=file;file='Nowy-2we.jpg'##@

Czas trwania kampanii: czerwiec - sierpień 2007

Klient: Nikon

Przedst. klienta: Agnieszka Bischoff

Autor pomysłu kreatywnego: Paralotna

Przedst. agencji: Radek Maciorowski

Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis

Art director: Janusz Gałuszka

Copywriter: Florian Malak.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nikon: 340 zł do wyjęcia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl