SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pozwól skórze oddychać” - Agnieszka Radwańska reklamuje Nivea MicellAir Skin Breathe (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca płyn micelarny Nivea MicellAir Skin Breathe (produkowany przez Nivea Polska). Główną bohaterką akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy marketingowe FCB Bridge2Fun, GoldenSubmarine i OMD - jest tenisistka Agnieszka Radwańska.

Kampania jest realizowana pod hasłem „Pozwól skórze oddychać”. Reklamy podkreślają, że promowany płyn micelarny Nivea MicellAir Skin Breathe zapewnia skuteczny demakijaż - 0 proc. pozostałości po makijażu i brak tłustego filmu, dzięki czemu skóra może „oddychać”.

 

- Wybór Agnieszki Radwańskiej na ambasadorkę od początku wydał się nam idealnym pomysłem - mówi Małgorzata Sieczkowska, dyrektor marketingu Nivea Polska. - Agnieszka niedawno zdecydowała się wziąć oddech w życiu zawodowym, nasze produkty gwarantują ten „oddech dla skóry” każdej kobiecie, na co dzień. To idealny kontekst podkreślający mistrzowskie działanie linii Nivea MicellAir Skin Breathe, dzięki rekomendacji prawdziwej mistrzyni! - podkreśla.

Nivea Polska nie podaje szczegółów kontraktu z Agnieszką Radwańską.

 

Agnieszka Radwańska właśnie została Ambasadorem Dobrej Woli UNICEF. Jesienią ub.r. sportsmenka reklamowała firmę deweloperską Profbud, a także swojego sponsora - Grupę Lotos.

Działania reklamujące Nivea MicellAir Skin Breathe obejmują internet oraz prasę, są zaplanowane na bieżący kwartał.

Przygotowaniem hasła głównego i reklam prasowych, a także scenariuszem i realizacją spotów zajęła się agencja FCB Bridge2Fun, natomiast koncepcją i realizacją reklam internetowych - agencja GoldenSubmarine. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: „Pozwól skórze oddychać” - Agnieszka Radwańska reklamuje Nivea MicellAir Skin Breathe (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl