NK.pl i Zapytaj.onet.pl: wspólne logowanie i pytania

Serwisy NK.pl i Zapytaj.onet.pl rozpoczynają bliską współpracę. W jej ramach użytkownicy każdego z tych serwisów będą mogli łatwiej korzystać z tego drugiego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dzięki ruszającej właśnie współpracy każdy użytkownik NK.pl przy pomocy loginu i hasła z tego serwisu będzie mógł logować się do Zapytaj.onet.pl bez konieczności zakładania osobnego konta. Natomiast użytkownicy Zapytaj.onet.pl zyskają możliwość automatycznej publikacji pytania zadanego w tym serwisie na swoim koncie na NK.pl.

- Media społecznościowe stały się elementem naszego życia, a w Onecie widzimy te zmiany i dostrzegamy potencjał w takim masowym upowszechnieniu naszych treści - uzasadnia Marcin Langowski, zastępca dyrektora Onetu ds. innowacji. - Czujemy się w obowiązku, aby naszym użytkownikom umożliwiać coraz więcej funkcji interakcji i dzielenia się treścią - dodaje Marek Ziółkowski, product & development wizard w NK.pl. - Ekspansja na nowe obszary jest elementem naszej strategii, obejmującej współpracę z takimi partnerami jak TNS OBOP czy pkt.pl - podkreśla.

Serwis Zapytaj.onet.pl, należący do Grupy Onet od ponad roku (więcej o jego przejęciu), ma 1,4 mln zarejestrowanych użytkowników. Natomiast NK.pl w grudniu ub.r. odwiedziło prawie 11,2 mln real users (zobacz szczegółowe dane).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu