Nk.pl powalczy o użytkowników wyszukiwarek internetowych

Agencja Bluerank rozpoczęła optymalizację portalu Nk.pl pod względem wyszukiwarek internetowych. Firma odpowiada również za działania SEO PR serwisu i szkolenia z zakresu korzystania SEO.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Projekt realizowany dla Nk.pl przez agencję Bluerank obejmuje optymalizowanie kanałów komunikacji tego portalu pod kątem wyszukiwarek internetowych. Firma od połowy lipca przygotowuje rekomendacje SEO, które pozwolą lepiej pozycjonować w naturalnych wynikach wyszukiwania wybrane działy serwisu (m.in. biuro prasowe czy blog B2B), oficjalne konta założone dla celebrytów, polskich miast i akcji społecznych oraz oficjalne kanały komunikacyjne witryny funkcjonujące w ramach innych portali, np. YouTube’a. Propozycje agencji dotyczące zmian w strukturze i treści poszczególnych stron Nk.pl będą wdrażać administratorzy tego serwisu, którzy w kolejnych etapach współpracy zostaną dodatkowo przeszkoleni przez specjalistów z Blueranku.

– Niedawno portal Nasza-klasa.pl stał się Nk.pl, w związku z czym postanowiliśmy wesprzeć ten rebranding i zmianę domeny optymalizacją pod kątem wyszukiwarek internetowych – uzasadnia Jan Samołyk, specjalista ds. PR w portalu. Działania zaplanowane w ramach współpracy z agencją Bluerank będą realizowane do końca roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta