Nokia 6.1 i Nokia 7 Plus reklamowane jako „smartfony, na których możesz polegać” (wideo)

Ruszyła kampania promująca smartfony Nokia 6.1 oraz Nokia 7 Plus z Android One (produkowane przez HMD Global). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Addapter, Tango Production, Lunapark i Juice.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nokia 6.1 i Nokia 7 Plus reklamowane jako „smartfony, na których możesz polegać” (wideo)

- W komunikacji smartfonów Nokia stawiamy na uwypuklenie trzech głównych filarów tworzących nasze portfolio produktów: projektowaniu urządzeń wytrzymałych, w całości wykonanych z jednego bloku aluminium, wyposażonych w to, co najlepsze od Google’a, czyli w Android One, oraz w najwyższej jakości optykę firmy Zeiss, które to urządzenia chcemy prezentować w formie ciekawych, angażujących i wyróżniających się treści do mediów społecznościowych - opisuje Katarzyna Mroczkowska, szefowa marketingu HMD Global w Polsce.

Spoty opowiadają o grupie przyjaciół, dla których smartfony Nokia są stałym elementem życia - nie najważniejszym, ale niezbędnym w codziennych sytuacjach.

 

Kampania w Polsce jest realizowana od 15 czerwca, obejmuje internet (głównie Facebook i YouTub). Na potrzeby akcji przygotowano dwie główne reklamy wizerunkowe, pięć spotów 6-sekundowych i materiały graficzne.

 

Za kreację kampanii odpowiada agencja Addapter (należąca do Grupy DDB).

Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Tango Production, a postprodukcją - Lunapark i Juice. Reżyserami spotów są Ksawery Bajon i Filip Berendt, odpowiedzialni za koncepcję wszystkich dotychczasowych kampanii HMD Global w Europie Wschodniej. Natomiast zdjęcia do filmów wykonał Dominik Danilczyk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]