Novem tworzy spółkę Mobilvi do kampanii mobilnych

Firma Novem uruchamia spółkę Mobilvi, która będzie realizować kampanie reklamowe w telefonach komórkowych. Nową strukturą kierują Tomasz Samul i Lucjan Exner.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca właśnie działalność spółka Mobilvi oferuje emisję reklam w formie banerów i linków tekstowych w telefonach komórkowych oraz urządzeniach przenośnych pozwalających na korzystanie ze stron internetowych i aplikacji mobilnych. Firma współpracuje z globalnymi sieciami wydawców rynku reklamy mobilnej, zapewniając dostęp do powierzchni reklamowych w serwisach i aplikacjach najpopularniejszych wśród polskich użytkowników. Dodatkowo powierzchnie zostały pogrupowane w pakiety tematyczne, takie jak „Kobieta”, „Mężczyzna”, „Trendsetterzy”, „Biznes”, „Rozrywka” i „Lifestyle”. Spółka do emisji reklam wykorzystuje technologię mOcean (Mobile Ad Serving Technology), która zapewniae dopasowanie przekazu reklamowego bez względu na model telefonu, z jakiego korzysta odbiorca, oraz zróżnicowane możliwości targetowania, np. zawężanie emisji do konkretnego operatora, rodzaju urządzenia mobilnego czy systemu operacyjnego.

Mobilvi została uruchomiona przez firmę Novem, specjalizującą się w marketingu afiliacyjnym. – Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie usług reklamy mobilnej w odpowiedzi na widoczny wzrost popularności urządzeń typu smartfon czy iPod wśród Polaków – uzasadnia Jacek Pasławski, prezes Novem. Mobilvi kierują Tomasz Samul – jako prezes – i Lucjan Exner – jako dyrektor sprzedaży i marketingu. Samul jest związany z Novem od trzech lat, natomiast Exner pracował ostatnio w Han Bright.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]