SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Banku BGŻ

Agencja McCann Erickson przygotowała dla Banku BGŻ zimową komunikację kredytu gotówkowego.

Celem kampanii jest poinformowanie o atrakcyjnym cenowo kredycie gotówkowym dla osób fizycznych z przeznaczeniem na dowolny cel. Oferta skierowana jest przede wszystkim na wydatki związane z okresem zimowym - Święta, Nowy Rok, wyjazdy zimowe, śnieżne atrakcje.

Kampania w mediach rozpoczęła się 26.11. i potrwa przez dwa tygodnie. Działania BTL przygotowała agencja Momentum Worldwide.

Kampania obejmuje działania w  radio oraz prasie ogólnopolskiej (dodatki prezentowe).

gfdgregd

Nad realizacją projektu ze strony agencji McCann Erickson czuwali: Piotr Łukasiewicz (Planning Director), Jan Kisielewski (Strategic Planner), Iwona Kluszczyńska (Creative Director) i Wojciech Dagiel (Creative Director), Blanka Lipińska (Creative Group Head), Robert Olszewski (Copywriter), Marta Okła (Account Manager), Iwona Michalska (Senior Account Executive).

Ze strony Klienta projekt koordynował zespół w składzie: Maria Kudelska (Dyrektor Zarządzający w Pionie Komunikacji), Małgorzata Wagner (Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej), Justyna Płodziszewska (Kierownik Wydziału Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży), Małgorzata Witkowska (Starszy Specjalista ds. marketingu).

Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Banku BGŻ

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl