Nowa kampania Dafi na TikToku z udziałem Dody

Doda została ambasadorką marki Dafi. W najnowszej kampanii filtrów do wody piosenkarka „buntuje się” przeciwko sztucznej inteligencji, przypominając, że prawdziwa inteligencja to ta naturalna, a jej najlepszym wsparciem jest odpowiednie nawodnienie.

Małgorzata Major
Małgorzata Major
Udostępnij artykuł:
Nowa kampania Dafi na TikToku z udziałem Dody
Doda w kampanii reklamowej marki Dafi

– Doda to artystka, która potrafi zwrócić uwagę na siebie, ale również na istotne kwestie społeczne. Jej autentyczność i siła przekazu sprawiają, że jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych osobowości w Polsce. Podobnie jak Dafi, marka filtrów do wody, która od ponad 30 lat inspiruje miliony Polaków do zmiany nawyków i świadomego dbania o środowisko. Wybór Dody na ambasadorkę to strategiczna decyzja, dzięki której wspólnie możemy osiągnąć ważny cel – przekonać kolejne miliony ludzi do prostych działań sprzyjających zdrowiu, oszczędności i planecie – mówi Katarzyna Bursztein, dyrektor marketingu Dafi.

Współpraca będzie koncentrować się na promocji butelek filtrujących Dafi w digitalu, głównie w social mediach. Produkty marki współtworzone przez ambasadorkę będzie można znaleźć w e-commerce Dafi, a także w sklepach stacjonarnych największych sieci handlowych na terenie całej Polski.

Seria sześciu filmów na TikToku pokazuje, jak Polacy korzystają ze sztucznej inteligencji, pytając ją o wszystko – od podróży, przez dietę, aż po ćwiczenia na jędrne pośladki. Ale zamiast wygenerowanych odpowiedzi, dostają coś innego – rady od Dody, która w swoim stylu udowadnia, że wystarczy pić wodę, ruszyć głową i nie iść na skróty – informuje Dafi.

Futurystyczny świat AI vs. prawdziwa inteligencjaFilmy startują w high-techowej, laserowej przestrzeni, gdzie Doda przedstawia problem. Ale za chwilę przenosimy się do realnego świata i wszystko staje się jasne. Dynamiczne zmiany scenerii podkreślają kontrast między sztucznym światem, a naturą. Nowoczesna technologia użyta w nagraniach pozwala przenosić się z miejsca na miejsce w ułamku sekundy – czytamy w komunikacie marki Dafi.

– Kampania była realizowana w VuFinder Studio, przestrzeni wykorzystującej rozwiązania najnowszej generacji, gdzie w ciągu 8 godzin powstały materiały w 7 różnych lokacjach, łączące wirtualne tła z realnymi elementami scenografii. Dzięki temu oszczędziliśmy czas, paliwo i ograniczyliśmy ślad węglowy, bo ekologia to też inteligentny wybór  – mówi Katarzyna Bursztein. 

Pierwsze materiały z udziałem Dody pojawią się na początku kwietnia. 

Małgorzata Major
Autor artykułu:
Małgorzata Major
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję